![]() |
Illustere forumverlaters...
Als je ziet wie er allemaal niet meer hier online is...
Raf, Paulus De Boskabouter, Vlaamse Leeuw, Hermand Desmedt, Vlaanderen72, Kotsmos, S., Aangebrande Phönix, Vliegende Hollander,... Wat verandert een forum toch snel... |
Ik kan die mensen goed begrijpen ^^
|
Op elk forum heb je verloop van gasten.
Zolang die tijdig aangevuld worden is dat op zich niet zo'n probleem. Maar ik vind het altijd wel jammer als iemand vertrekt of permanent verbannen wordt. Eender wie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vreugd :cheer: (leuk woord; vreugd) vreugd :D |
Sommige mensen daarentegen zijn hier al jaren en zullen hier blijkbaar altijd blijven: Knuppel, Superstaaf, Tantist zelve, Jan VDB, ... en ook ikzelf zit hier al bijna vier jaar...
|
Guderian , Wilfried L. , Vlaanderen72 , Shizie , Darwin , Amexx , Weisse Wolf , Breydel
wat een zonde , het zijn altijd de goeden die het eerst worden geband . |
Ja Vlaanderen72 was een toffe .
![]() |
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb zojuist gezien dat ik hier sinds VANDAAG exact drie jaar geregistreerd ben :cheer: feesje!!! :P |
Citaat:
Sommige mensen zijn toch al eventjes geleden vertrokken. Zo snel lijkt me dat toch niet. Toch zeker niet voor een Internet-fenomeen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een heldere geest! |
Bruno Yaminne!!!
|
Wardje!
|
Ondanks de dagelijkse haatmails ben ik niet van plan op te stappen gewoon omdat men dreigt met restrictiebepalingen en zo.
Nah. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn PB-directory zit vol met liefdesverklaringen. Maar nog ni van u :x |
/\lcazar, Sinan123...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be