![]() |
STOP verhuizen van Europees parlement!
Teken de petitie om een einde te maken aan de dwaze verhuis van het Europees parlement dat jaarlijks tientallen miljoenen euro's kost!
http://www.oneseat.eu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit zou wel is dik nadelig kunnen worden voor de huishuurkost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verhuis
Het europees parlement en een aantal andere europese instellingen moeten weg uit brussel zodat vlaamsbrabant van een deel europese vreemdelingen bevrijd wordt en de vlammingen terug in hun eigen streek kunnen wonen.:twisted:
|
Citaat:
|
brussel
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is dan hun aantal ? MAAR mijn standpunt is, dat ik eveneens contra ben tegen die verhuizingen van brussel naar straatsburg, waar waren ze met hun verstand toen ze die plannen uittekenden ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Europees parlement in Brussel houden is voor mij gelijk aan een gigantische stijging in huurprijzen, een toevloed van buitelandse lobbyisten, een nog grotere verkeerssoep, een toename van de verfransing in de rand (Franstalige Brusselaars die hun huis of appartement verkopen aan een EUfunctionairis en met dat geld naar de rand vertrekken) en het nog moeilijker maken van het behouden van de weinige Vlaamse identiteit die nog in Brussel is.
Weg met dat Europees parlement en de NAVO mogen ze ineens meenemen. |
De EU moet snel mogelijk weg uit Brussel en permanent in Straatsburg worden gevestigd. En maak de nieuwe Napoleon maar snel opperhoofd van dat waterhoofd.
|
Citaat:
Bon, we kunnen op die manier héél de EU eens beginnen te filteren, maar dit is een begin. |
Getekend.
|
Al een tijdje getekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be