Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het Vierde wereld Cyndicaat in vijfde vernelling (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51628)

duveltje382 3 juni 2006 17:50

Het Vierde wereld Cyndicaat in vijfde vernelling

Dat ene susses na het ander susses volgt zich op Wie had dit durven dromen na één jaar! Waarom niet omdopen naar een politieke formatie?

Chipie 3 juni 2006 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1742770)
Dat ene susses na het ander susses volgt zich op Wie had dit durven dromen na één jaar! Waarom niet omdopen naar een politieke formatie?

VWC?

Ja... een ongelooflijk succes....

duveltje382 3 juni 2006 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1742776)
VWC?

Of niet soms?

Duvelke 3 juni 2006 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1742786)
Of niet soms?

het is VWS Ssssynidaat.
daarom lacht hij er mee.
VWC is niet VWS
;-)

duveltje382 3 juni 2006 19:23

Hoop zotten bij elkaar Voert die domme taalstrijd verder,maar zonder mij hoor,bende zotte!!! En spellingsfoutje bepaald de thread!! Ffffffffffff..; Nu begrijp ik waarom hier mensen gaan lopen!!! Goed bezig

de limburgse leeuw 3 juni 2006 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1742776)
VWC?

Lach maar, we zitten wel degelijk in de lift. En ditmaal naar boven en niet naar beneden.

De aanhouder wint.

de limburgse leeuw 3 juni 2006 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1742866)
Hoop zotten bij elkaar Voert die domme taalstrijd verder,maar zonder mij hoor,bende zotte!!! En spellingsfoutje bepaald de thread!! Ffffffffffff..; Nu begrijp ik waarom hier mensen gaan lopen!!! Goed bezig

Niet teveel van aantrekken, duveltje382. Niet iedereen kan perfect schrijven, maar op je bedoelingen valt verder niks aan te merken.

Laat ze maar doen, die muggezifters. ;-)

Heftruck 3 juni 2006 21:45

Hoe meer partijen, hoe meer vreugde. Aanvoeren die handel! 8)

Chipie 3 juni 2006 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 1742901)
Niet teveel van aantrekken, duveltje382. Niet iedereen kan perfect schrijven, maar op je bedoelingen valt verder niks aan te merken.

Duveltje zou nu toch al moeten weten dat het allemaal iet kwalijk bedoeld is... :oops:

Chipie 3 juni 2006 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 1742901)

Duveltje zou nu toch al moeten weten dat het allemaal niet kwalijk bedoeld is... :oops:

duveltje382 4 juni 2006 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1743056)
Duveltje zou nu toch al moeten weten dat het allemaal niet kwalijk bedoeld is... :oops:

'Tja als je het dubbel stuurt moet ik het gaan geloven hé hé lieve CHIPIE8O:lol:

Duvelke 4 juni 2006 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1743205)
'Tja als je het dubbel stuurt moet ik het gaan geloven hé hé lieve CHIPIE8O:lol:

hij zei eerst ' iet kwalijk bedoeld'
daarmee dattem het nog eens verstuurde :-D

chipie: EDIT KNOP:-D

de limburgse leeuw 4 juni 2006 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1743056)

OK. Maar we kennen je wel hoor Chipie, lekker geniepig de mensen uitlachen vanachter je pc'tje. Echte spitsmuizenmanieren. ;-)

cookie@vws 4 juni 2006 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 1743281)
OK. Maar we kennen je wel hoor Chipie, lekker geniepig de mensen uitlachen vanachter je pc'tje. Echte spitsmuizenmanieren. ;-)

Dat noemt men psychologische compenserende associatie: even snel uitgelegd... Het geloof bestaat dat mannen met een lange neus nogal groot geschapen zijn. Daarom dat sommige mensen zich gaan associëren met een spitsmuis om het waanbeeld te vormen dat ze dan groot geschapen zijn... :| ;-)

King of beggars and fleas 4 juni 2006 08:31

Citaat:

Waarom niet omdopen naar een politieke formatie?

om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig is. Het lijkt mij veel interessanter om er bij alle politieke partijen voor te ijveren dat zij allemaal armen op verkiesbare plaatsen gaan zetten zoals ze dat nu ook met allochtonen doen.

soit we kunnen het altijd eens bespreken natuurlijk maar dat is mijn persoonlijke mening.

King of beggars and fleas 4 juni 2006 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 1743024)
Hoe meer partijen, hoe meer vreugde. Aanvoeren die handel! 8)

was jij geen lid van vivant ?

Chipie 4 juni 2006 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1743346)
om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig is. Het lijkt mij veel interessanter om er bij alle politieke partijen voor te ijveren dat zij allemaal armen op verkiesbare plaatsen gaan zetten zoals ze dat nu ook met allochtonen doen.

soit we kunnen het altijd eens bespreken natuurlijk maar dat is mijn persoonlijke mening.

Of mss voor de stichter een verkiesbare plaats vragen in ruil voor de 8 aangebrachte leden, die verplicht zijn zijn stemadvies te volgen...

Een organisatie met zoveel leden is immers overal welkom...

Met Cookie, ondernemer en werkgever van minstens één werkezel, zelfs bij de VLD... :wink:

Percalion 4 juni 2006 10:07

Citaat:

[SIZE=7]LEER SCHRIJVEN[/SIZE]

Percalion 4 juni 2006 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1742852)
het is VWS Ssssynidaat.

:?

Percalion 4 juni 2006 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1742866)

:?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be