![]() |
luna on my mind
2 Bijlage(n)
|
Lijkenpikkers!
|
Citaat:
|
Ik vraag mij af waar 'Patrick's hot sugar juice' nu precies vandaan komt ;-)
|
Citaat:
|
De kindjes van 't school van HVT zullen tijd hebben om hun liedje te promoten.
Examens moeten ze immers toch niet te grondig leren: School Hans Van Themsche zal mild zijn bij examens Nu nog T-shirts drukken, sleutelhangers-met-kogelgat verkopen, en een schietkraam met negerinnepoppetjes organiseren. Geef de helft van de opbrengst aan de ouders van de slachtoffers, en vergeet met de andere helft uzelf niet te gedenken. Ga het opzuipen of opsmoren, of koop er een tv van om naar 't wereldkampioenschap te kijken. Want tegen dan hebt ge uw diplom vast, en zijt ge het esbattement van uw klasmaat al vergeten. :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dan is "de internationale" toch ook zuiver lijkenpikkerij op de slachtoffers van al die vroegere staatsvormen. Aan die Che Guevara posters wordt ook behoorlijk wat winst gemaakt hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I don't like Mondays ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie redenering houdt geen steek. Iedere muzikant/filmmaker/artiest die een bepaald onrecht waarin slachtoffers vielen bezingt of verfilmt is volgens jullie dus een lijkenpikker. Willem Vermandere met zijn liederen over de Grote Oorlog! Steven Spielberg met 'Shindler's List'!! Billie Holiday met 'Strange Fruit'. De lijst is eindeloos. Bovendien hebben de leerlingen in kwestie geen enkel persoonlijk motief met hun liedje. Het is een zuiver spontane en integere uiting van verdriet en verontwaardiging. Wat is daar mis mee? Zijn jullie dan zo vergroeid met jullie rol van toogcynici dat jullie geen spontaneïteit meer herkennen? Netjes ouder geworden? Gestopt met al die naïeve onzin? |
laag
|
racisten , waarom mocht die negerin nie mee in den titel
|
Bwa, ik lees hier aan de gevel van een moslimwinkel reclame voor kinderdagverblijf "Lunaatje". Er is onder andere halal en vegetarisch eten verkrijgbaar.
Heu ... Luna is dat geen Italiaans voor maan en is dat niet het symbool van de islam? Hoe ver gaan we? |
Citaat:
Luna's lijk is me iets te warm om al op te dansen. Los daarvan: moet allemaal kunnen, maar ik hoef het daarom niet te appreciëren. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be