Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang zal zwaar verliezen,de mening van mijn straat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51648)

duveltje382 4 juni 2006 15:16

Vlaams Belang zal zwaar verliezen,de mening van mijn straat

Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat

vercetti 4 juni 2006 15:18

Het VB zal stabiel blijven, omdat ook veel mensen de haatcampagne's van de traditionele partijen kotsbeu geraken.

Twanne 4 juni 2006 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1743907)
Het VB zal stabiel blijven, omdat ook veel mensen de haatcampagne's van de traditionele partijen kotsbeu geraken.

Dat denk ik ook.

Don Quichote 4 juni 2006 15:57

Die straat?

Tsja, die straat.

vjeeke 4 juni 2006 16:08

In jouw straat, wonen er dan zoveel mensen in jouw straat? Zware verliezen is een beetje overdreven vind jezelf niet?

Ik zie meer een lichte vooruitgang bij de komende verkiezingen. Als we de peilingen bekijken en dat is al wat meer dan jouw straat. ;-)

Don Quichote 4 juni 2006 16:39

De eerste en laatste keer dat ik door die straat reed , had ik 3 pijlen in mijn banden.

duveltje382 4 juni 2006 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote (Bericht 1743975)
Die straat?

Tsja, die straat.

Het dokske in Merksem,kom gerust eens langst en hoor zelf de commentaren van mensen die jaren op VB hebben, gekozen

Twanne 4 juni 2006 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1744053)
Het dokske in Merksem,kom gerust eens langst en hoor zelf de commentaren van mensen die jaren op VB hebben, gekozen

Duveltje, er is een verschil tussen de mensen in uw straat en de gemiddelde Vlaming. Hoe erg jij (en ik) het ook mogen vinden, ik vrees dat VB geen last zal hebben van die moord op Luna enzo.

vjeeke 4 juni 2006 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twanne (Bericht 1744059)
Duveltje, er is een verschil tussen de mensen in uw straat en de gemiddelde Vlaming. Hoe erg jij (en ik) het ook mogen vinden, ik vrees dat VB geen last zal hebben van die moord op Luna enzo.

idd is al bewezen in de peilingen

Gibson 4 juni 2006 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1743903)
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu

welke haatcampagnes?

duveltje382 4 juni 2006 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twanne (Bericht 1744059)

Onzin in onze buurt(en) is het Vb groot geworden
Het zullen die zelfde buurt(en) zijn die het VB terug zetten waar het huis hoort(klein om oppositie te voeren)

Twanne 4 juni 2006 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1744077)
Het zullen die zelfde buurt(en) zijn die het VB terug zetten waar het huis hoort(klein om oppositie te voeren)

Dan is het VB van die buurten opgeschoven naar andere buurten. Het spijt me. Hopelijk zullen die 'andere' buurten ook tot het juiste inzicht komen als de eerste;-)

Hans1 4 juni 2006 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1743903)

Het probleem is dat blanco-stemmen en niet-stemmen in het voordeel spelen van de traditionele partijen, waaronder het VB, omdat ze gewoon niet meegeteld worden.

Opiniepeilingen en verkiezingen zijn dus eigenlijk misleidend.

duveltje382 4 juni 2006 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1744086)
Het probleem is dat blanco-stemmen en niet-stemmen in het voordeel spelen van de traditionele partijen, waaronder het VB, omdat ze gewoon niet meegeteld worden.

Opiniepeilingen en verkiezingen zijn dus eigenlijk misleidend.

Maar ze zullen niet blanco stemmen geen bang hebben.
Partijen genoeg in belgië

Gibson 4 juni 2006 17:08

nogmaals welke haatcampagnes?

duveltje382 4 juni 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gibson (Bericht 1744104)
nogmaals welke haatcampagnes?

Tegen vreemdelingen bv.

Gibson 4 juni 2006 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1744108)
Tegen vreemdelingen bv.

ik heb nog nooit een haatcampagne tegen vreemdelingen gezien

waar en wanneer hebben die plaatsgevonden? in verkiezingspropaganda?

Boadicea 4 juni 2006 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1744077)

En uw buurt zal het VB ook niet klein krijgen. Misschien zijn er ook veel mensen die nu De Gucht met zijn culpabilisering begonnen is en de politiekers paniekvoetbalwetten stemmen, die bang zijn om hun politieke voorkeur voor het VB openbaar kenbaar te maken.
Misschien zeggen mensen wel dat ze niet meer op het VB stemmen, uit angst achter de tralies te belanden, maar in het stemhokje zijn ze anoniem.

Ik geloof dat enkele ratten het schip wel zullen verlaten, maar het is nog lang niet aan het zinken en ik denk dat we er wel nieuwe opvarenden voor in de plaats gaan bijkrijgen. Misschien overstijgt de nieuwe aanhang de enkele afhakers wel.
In mijn buurt zijn alle overgebleven Belgen, zelfs degene die vroeger zo links als wat waren, van plan om op het VB te stemmen, vermits we de moslimterreur die we hier dagelijks mogen ondergaan, grondig beu zijn.

Mensen kiezen altijd uit zelfbehoud.

duveltje382 4 juni 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gibson (Bericht 1744111)
ik heb nog nooit een haatcampagne tegen vreemdelingen gezien

waar en wanneer hebben die plaatsgevonden? in verkiezingspropaganda?

En gij durft dat zeggen zonder blozen hé(eigen volk eerst)

duveltje382 4 juni 2006 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1744116)
En uw buurt zal het VB ook niet klein krijgen. Misschien zijn er ook veel mensen die nu De Gucht met zijn culpabilisering begonnen is en de politiekers paniekvoetbalwetten stemmen, die bang zijn om hun politieke voorkeur voor het VB openbaar kenbaar te maken.
Misschien zeggen mensen wel dat ze niet meer op het VB stemmen, uit angst achter de tralies te belanden, maar in het stemhokje zijn ze anoniem.

Ik geloof dat enkele ratten het schip wel zullen verlaten, maar het is nog lang niet aan het zinken en ik denk dat we er wel nieuwe opvarenden voor in de plaats gaan bijkrijgen. Misschien overstijgt de nieuwe aanhang de enkele afhakers wel.
In mijn buurt zijn alle overgebleven Belgen, zelfs degene die vroeger zo links als wat waren, van plan om op het VB te stemmen, vermits we de moslimterreur die we hier dagelijks mogen ondergaan, grondig beu zijn.

Mensen kiezen altijd uit zelfbehoud.

Ik heb daar nog nooit iets van gezien ,en ik woon in een buurt waar verhoudingsgewijs de meeste vreemdelingen van wonen Antwerpen.
Dus wel wat overdrijven van u zeker!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be