![]() |
Vlaams Belang zal zwaar verliezen,de mening van mijn straat
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat |
Het VB zal stabiel blijven, omdat ook veel mensen de haatcampagne's van de traditionele partijen kotsbeu geraken.
|
Citaat:
|
Die straat?
Tsja, die straat. |
In jouw straat, wonen er dan zoveel mensen in jouw straat? Zware verliezen is een beetje overdreven vind jezelf niet?
Ik zie meer een lichte vooruitgang bij de komende verkiezingen. Als we de peilingen bekijken en dat is al wat meer dan jouw straat. ;-) |
De eerste en laatste keer dat ik door die straat reed , had ik 3 pijlen in mijn banden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zullen die zelfde buurt(en) zijn die het VB terug zetten waar het huis hoort(klein om oppositie te voeren) |
Citaat:
|
Citaat:
Opiniepeilingen en verkiezingen zijn dus eigenlijk misleidend. |
Citaat:
Partijen genoeg in belgië |
nogmaals welke haatcampagnes?
|
Citaat:
|
Citaat:
waar en wanneer hebben die plaatsgevonden? in verkiezingspropaganda? |
Citaat:
Misschien zeggen mensen wel dat ze niet meer op het VB stemmen, uit angst achter de tralies te belanden, maar in het stemhokje zijn ze anoniem. Ik geloof dat enkele ratten het schip wel zullen verlaten, maar het is nog lang niet aan het zinken en ik denk dat we er wel nieuwe opvarenden voor in de plaats gaan bijkrijgen. Misschien overstijgt de nieuwe aanhang de enkele afhakers wel. In mijn buurt zijn alle overgebleven Belgen, zelfs degene die vroeger zo links als wat waren, van plan om op het VB te stemmen, vermits we de moslimterreur die we hier dagelijks mogen ondergaan, grondig beu zijn. Mensen kiezen altijd uit zelfbehoud. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus wel wat overdrijven van u zeker!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be