King of beggars and fleas |
11 juni 2006 10:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
(Bericht 1751985)
Soms kan een mens voor anderen, die het minder getroffen hebben, wel erg hard zijn...
|
idd chipie. mss kan je meteen daad bij het woord voegen - ttz mss heb je wel een poetsman nodig. of iemand anders hier.
ik weet dat duncan nog steeds posten zoekt waar ie kan gaan poetsen in het dienstenchequesysteem.
erntige aanbiedingen wil ik altijd aan hem doorspelen want sta nog steeds in contact met hem.
ik denk persoonlijk dat de meeste mannen niet deugen voor poetswerk ( mezelf daarbij voornamelijk als referentie nemend ) maar duncan moet daarop wel een uitzondering zijn. anders lijkt het me onmogelijk dat hij sommige van zijn posten al gedurende verschillende jaren heeft kunnen houden.
probleem is men moet hem een kans geven om zich als poetsman te kunnen bewijzen ipv hem meteen weg te lachen omdat hij als man wil gaan poetsen.
dat is ook de hardheid van de maatschappij
bij het soliciteren is het al te vaak zo
je wordt op je uiterlijk, je profiel beoordeeld, en niet op wat je kan
als ik werkgever zou zijn zou ik met praktische proeven werken bij solicitaties en totaal niet naar uiterlijk, profiel, geslacht, afkomst enz kijken.
moest ik bouwondernemer zijn bvb zou ik ergens wat bakstenen klaarleggen en een ladder tegen de gevel naar het dak en aan solicitanten vragen om eens wat bakstenen naar het dak te brengen. heb ik iemand nodig die administratie moet doen zou ik hem een tekstje laten tijpen
enz enz
|