![]() |
Wie wordt wereldkampioen voetbal?
Wie wordt wereldkampioen voetbal?
Brazilië 54.8% (5675) Engeland 7% (722) Italië 6.5% (673) Argentinië 12.4% (1289) Nederland 7.5% (779) Ander land 11.8% (1220) Totaal aantal stemmen: 10358 - Dit zijn de resultaten van een online poll bij hln.be Wat denken jullie ervan? Ik heb alvast voor Brazilië gestemd, dat lijkt mij evident. |
nog maar 8 dagen wachten :-P
|
Ik dacht dat deze peiling meer succes zou hebben. Heb mij blijkbaar vergist. :lol:
|
Het samba-voetbal zal zegevieren. Eigenlijk maakt het mij niets uit wie er wint, zolang er maar goed voetbal te zien is en veel doelpunten, en het voornaamste, en dit is pure discriminatie van mij, ZOLANG HET DIE VERWAANDE ARROGANTE HOLLANDERS MAAR NIET ZIJN!!!
|
Jullie vergeten allemaal 1 ding: voetbal is een spelletje waar op het einde de Duitsers winnen!
|
don't know, don't care, maar een peiling invullen is nu eenmaal leuk, dus heb ik zomaar op iets gestemd.
|
Nederland natuurlijk; als het om voetbal gaat dan gooi ik meteen elke realiteit aan de kant.
|
Citaat:
|
Oranje Boven!
|
Ghana staat er niet tussen :x
|
Leve de pruis! Viva den duitsch!
finale: duitsland vs brazilië en den duits wint. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Argentina of course !
Technisch verfijnde spelers die 'Europees' spelen. Dodelijk efficient met technische hoogstandjes En toppers als Aimar, Riquelme, Crespo, Saviola... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjechie!
|
Kheb Oranje gestemd. Als wijzelf al er niet meer in geloven, wie doet het dan nog?
Ik hoop dat Trinidad en Tobago voor een leuke verrassing gaan zorgen... |
Citaat:
|
Frankrijk wint natuurlijk!!!!!!!! Viva la France!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be