![]() |
http://www.annefrank.nl/nationalisme/
Effe doorklikken en dan kom je bij de test. Ik haalde 15 punten: Citaat:
|
17 punten. Ik heb natuurlijk wel gedaan of al die vragen over Vlaanderen gingen. 8)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik behaalde 31 punten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit stond er: "Je bent eigenlijk heel trots op Nederland, maar het gaat helemaal de verkeerde kant op, Dat komt door immigranten en door de Europese eenwording. We veel meer aan onze eigen belangen denken: het eigen volk moet voorgaan. De meeste mensen zijn daar helaas helemaal niet in geïnteresseerd. Ons land dreigt de verkeerde kant op te gaan. We moeten de anderen laten zien dat er met ons niet te spotten valt." :roll: |
19 punten.
|
17 punten ook.
|
Ik heb 18 punten.
|
Citaat:
|
Verdorie, ik ben nog steeds de kwiet met de laagste score. Zelfs lager dan Thomas, die je toch niet echt communautair uitgesproken kunt noemen. Welke conclusie moeten we daar uit trekken? :wink:
|
Citaat:
|
Ik zal Tantist dan maar uit de nood helpen:
ik haalde slechts 13 punten :lol: |
Citaat:
|
Dertien is waarschijnlijk de minimumscore?
|
Citaat:
Ik stemde voor inburgeringscursussen voor vreemdelingen en gaf eerlijk toe dat die Duitsers afschuwelijk voetbal spelen, vandaar geen minimumscore. |
Citaat:
|
een 11
|
18 punten.
|
Ik behaalde 20 punten
. Je houdt veel van je land en de mensen die er wonen. Hoewel je je ook vaak kunt ergeren aan mensen die al die waardevolle dingen om zeep helpen. Je maakt je wel zorgen om de vele mensen uit andere landen die in Nederland zijn komen wonen. Nederland is Nederland niet meer. Je vraagt je ook af of die Europese eenwording wel zo goed is voor Nederland. Je wantrouwt die andere landen. Leveren we niet veel te veel in? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be