![]() |
VB racisten vallen bestuur VRT aan per brief
VB-mandataris protesteert met racistische brief bij VRT-top
![]() Eric Deleu, die vorig jaar in de raad van bestuur van de openbare omroep kwam, stuurde begin dit jaar een boze e-mail naar de VRT-leiding om zijn ongenoegen te uiten over het feit dat zijn partij niet welkom bleek op de eindejaarsshow. In de mail, die werd voorgelezen door voorzitter Guy Peeters, vroeg Deleu zich af wat politici van zijn partij dan wel moeten doen om uitgenodigd te worden. Hij doet zelf enkele 'suggesties': [SIZE=3]"Verschillende malen per dag bidden in de richting van Mekka? De vrouwen in de familie aan een besnijdenis onderwerpen?" :roll: [/SIZE] Die voor de moslimgemeenschap stigmatiserende uitlatingen zijn opnieuw een illustratie dat het Vlaams Blok in wezen niet veranderde toen het zijn naam wijzigde in Vlaams Belang na de veroordeling voor racisme. Eric Deleu is een van de drie VB-afgevaardigden in de raad van bestuur van de VRT (en niet te verwarren met Jozef Deleu, die ook in de raad van bestuur van de VRT zetelt). Hij is gemeenteraadslid voor het VB in Aartselaar en was in 1982 het eerste verkozen gemeenteraadslid van het Vlaams Blok in Antwerpen. Deleu staat aan het hoofd van het Antwerpse Reclamebureau (ARB), dat de campagnes verzorgt voor het Vlaams Belang. Het is niet bekend of de VRT enig gevolg heeft gegeven aan het schrijven. (Eigen berichtgeving 05:36) De Morgen Ze kunnen het niet laten,ook niet na hun proces ,hopelijk dient de VRT klacht in bij het Centrum voor racisme... |
euh waar zit het racisme juist in ????
|
Of bedoelt ge dat de islam een ras is... ????
|
racisme? waar, wanneer, om hoe laat.
|
Het artikel toon alleen maar aan dat de VRT weer eens over de scheef ging door een van de bestuursleden niet uit te nodigen. Wie denken ze wel dat ze zijn?
|
Hallo Whoopi zeg mij nu eens waar juist dat racisme zit in hetgeen jij aanhaalt ?
Dank U. |
![]() |
Citaat:
|
Had Zarqawi zich maar verstopt in het VRT-gebouw.
Maar toch een vraag voor de linkse ratten hier: waarom werd het VB geweigerd op de eindejaarsshow? Is dit legaal gezien de openbare status van uw zender? Uitkijkend naar uw antwoorden.... |
Citaat:
Waar kom jij dan nu nog mee af? Het zijn weer bijna verkiezingen zeker? Stigmatiserende uitspraken? [SIZE=3]"Verschillende malen per dag bidden in de richting van Mekka? De vrouwen in de familie aan een besnijdenis onderwerpen?" :lol:[/SIZE] |
![]() |
Lol
|
Dankzij de bijdrage van Whoopi ben ik er nu echt wel van overtuigd dat het allemaal racisten zijn...
|
en dan dit titel... "AANVALLEN"....
precies Dessert Storm of de War on Iraq of zo.... |
Het toont in iedere geval aan dat hij dermate "geobsedeerd" is door zijn "core business", dat hij totaal uit de bocht gaat.
Zijn verontwaardiging kan terecht zijn, maar zijn argumenten zijn compleet naast de kwestie. Hij gebruikt zijn verontwaardiging, om nog maar eens een tribune te hebben voor zijn persoonlijk gedachtengoed. Als hij zich oprecht afvraagt waarom de andere politici wel, en het VB niet uitgenodigd werden, dan zou een "normaal" mens die vraag gewoon stellen, of desnoods zoeken naar verschillen tussen deze politici, of het ontbreken van verschillen om zo de discriminatie aan te tonen. Deze manier van reageren lijkt nergens op, en kan zelfs als motivatie "achteraf" gebruikt worden om hen NIET uit te nodigen. Volgens mij krijgt hij op zijn kop van de partijstrategen, tenzij men rekening houdt met de datum, die vóór de belofte van een correcter taalgebruik ligt. |
Whoop(s)i.. wat een floppie...
|
en net nu ik dacht aha een nieuwe op het forum...
|
zouden we die mens eens niet wat aanmoedigen want altijd met dezelfde discuteren op den duur is zo vervelend he...
komaan Whoopi laat je niet doen en kom erbij.... plezier en leute gegarandeerd (alleen weet ik nog niet voor wie...) |
Citaat:
En ik wacht nog op Whoopi om te zeggen waar het racisme nu in zit. |
Het is eens te meer opvallend dat de die-hards gemakkelijkheidshalve voorbijgaan aan het meest zinnige antwoord in deze topic :
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be