![]() |
Vabond roept op om alcoholtest te weigeren
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2165
Bron ATV Ik vind toch dat het moet kunnen al was het enkel voor de veiligheid van de andere collega's |
De vakbonden hebben altijd gelijk... omdat ze progressief zijn...
Als er iets met een dronken personeelslid gebeurt, dan is natuurlijk de werkgever verantwoordelijk... Zo simpel is dat... :wink: |
In deze steun ik de vakbonden.
De dagelijkse neuten heb ik op het werk nodig om de klanten te kunnen verdragen. Zo kan ik peinzend en vriendelijk blijven tot 16,00 H. Iedereen tevreden. |
Citaat:
|
Citaat:
Behoud van dit... behoud van dat... Met zulke bonden is er niets aan de hand... :wink: |
Citaat:
Eindelijk zijn we het eens, Jean-Pierre. |
Citaat:
Is CHIPIE "Jean-Pierre MARIE" ?8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ... lijkt me toch gevaarlijk als een zatte brandweerman een brandend huis binnenstapt ... is er dan geen ontploffingsgevaar ?
Maar to the point ... vakbonden hebben in deze volgens mij gelijk. Is er trouwens geen wettellijke regeling in geval een werkgever dronkenschap vermoedt ? Kan er geen arts of politie worden opgeroepen om een vaststelling te doen ? |
Ik zie niet in waarom een werkgever zoiets niét zou mogen doen?
|
Citaat:
Hij mag wel een controle-arts hiervoor vorderen, maar die is dan ook gebonden aan het medisch geheim, en mag alleen 'geschikt' of ongeschikt' verklaren. |
Citaat:
sorry :oops: voetbal |
Citaat:
|
Citaat:
Jean Marie Le Pen? Jean Marie De Decker? Jean Marie Aerts? |
Citaat:
On-topic : ik zie niet in waarom niet. Zeker als er machines bedienen bij komt kijken. |
Citaat:
Hé zeg hou en ander voor de domme hé:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu is er wel nog een verschil tussen even in een alcoholtest blazen en naakt gaan omdat je werkgever wil controleren of je iets gestolen hebt. Maar bon, dit is weer een geval van mug=>olifant. Komkommertijd zeker. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be