![]() |
Palestijnse mijn was oorzaak van bloedbad op strand
Citaat:
Wat een stel vreselijke mensen, die Hamas-leiders. |
Inderdaad! U heeft volledig gelijk!
Het probleem is nu echter wel dat niemand dit zal geloven, ook al lag het er van bij aanvang dubbel en dik op. Hamas blijven boycotten en de Palestijnen duidelijk maken dat ze - hoewel democratisch - een verkeerde keuze maakten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt nogal 'gekleurd'. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, Parcifal, je kan deze heilige graal onder andere vinden op de BBC-website...Of is hun informatie te 'gekleurd' wegens niet passend in jouw kraam? |
Citaat:
Als jij de boel wil polariseren is dat jouw probleem, niet het mijne. En het artikel dat Antoon gebruikte komt NIET van de BBC. Bronnen vermelden is een fundamentele vorm van beleefdheid en intellectuele eerlijkheid. Je moet nog hee lwat leren advocado diabolo. :| Zo moet het bvb : Citaat:
|
Citaat:
Vooraleer je de mensen de les spelt, kan je best leren lezen. Ik zeg niet dat het artikel van de BBC komt, ik zeg dat je die informatie daar kunt vinden. Mister Pretentie! |
Citaat:
Verdere discussie met jou lijkt me overbodig, jij hebt immers blijkbaar geen 'mening', enkel een verzameling vooroordelen. |
We zouden een inburgeringscursus moeten hebben voor dit forum.
|
En: bronnen bij het Israëlische leger? Dat moét wel objectief zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou dat niets voor jou zijn, om dat te geven? 8) |
Citaat:
Trouwens, het is niet omdat hij volgens u een 'nieuweling' is, dat hij niet de moeite heeft kunnen doen om eerst al uw posts te lezen... "Je moet nog veel leren" is één van de arrogantste opmerkingen die je kan maken! Ben je hier de Don van het forum misschien? |
Verhelderend.
Is het nu ook een daad van genocide ?? of telt het niet als palestijnen omkomen door hun eigen volk ? |
Citaat:
Het Israelisch leger volledig geloven in deze, is volgens mij even naief als de VS-legerwoordvoerders i.v.m. daden in Irak zonder meer geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
Het artikel zegt min of meer dat er nog niet klakkeloos moet worden aangenomen dat Israël verantwoordelijk is, maar dat Hamas er net zo goed de hand in kan hebben. Verder onderzoek moet nog komen. |
Israel heeft bekend dat ze onschuldig zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be