![]() |
Quasi gelijknamigen
Gewoon een kleine vraag die me zo te binnen schoot: wanneer er twee bijna geheel gelijknamige forumleden zijn, waarvan de ene ver over de schreef gaat, en dus van het forum verbannen dient te worden, en de andere zich binnen de forumregels houdt, hoe zorgt de moderatie er dan voor dat de verkeerde niet verbannen wordt? Een concreet - en voor mij actueel - voorbeeld: de nicknames Cyni[SIZE=3]c[/SIZE]us en Cyni[SIZE=3]k[/SIZE]us. Zoals u ongetwijfeld ziet, is het verschil miniem. Een antwoord op deze vraag zou op prijs gesteld worden.
|
Last van de warmte ?
|
Citaat:
|
Als iemand verbannen wordt dan hangt dat meestal samen met strafpunten, en die worden via het bericht, dat tegen het forumreglement in gaat, aan die persoon toegekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén van de 2 zou zijn (haar) nick misschien kunnen ombuigen tot
Sin - Kiss of Sin die kus Humor is een schone zaak en schenkt het mens-dom veel vermaak. (vrij naar Woutertje Pieterse - Multatuli) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel je voor Qynicus, of Cyniqus etc... Overigens ben ik een groot bewonderaar van Diogenes van Sinope, maar dat was een echt Kynikus en geen cynische schertsfiguur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be