![]() |
Ello
deze week gelanceerd, Ello Mobile:
100% van hun winst gaat naar een goed doel naar keuze... en (bijna) even goedkoop als Base! http://www.ello-mobile.be ![]() bij welke operator zitten jullie? |
hoe? gaan ze al hun winst aan mij geven? want een ander goed doel ken ik niet hoor.
|
Mobistar. 300 gratis smsjes per herlaadbeurt wisselen tegen gewetensrust, het is iets om over na te denken... (no sarcasm intended)
|
zouden ze geen winst aan het vierde wereld syndicaat ( zelforganisatie van armen kunnen ) kunnen geven ?
|
ik zit momenteel bij base, krijg ook 'gratis' belminuten (ma ge moet wel na base klanten bellen en na een maand zijn ze weg...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen probleem :) ik hoop echt dat hun initiatief slaagt want als je de monsterwinsten van proximus en anderen bekijkt dan zullen ze in de toekomst heel wat mensen kunnen helpen met hun winst...
|
Jammer dat hun beltarief zo duur is. Bij Base betaal ik momenteel 2,5 keer minder per minuut...
Anders zou ik niet lang nadenken. |
toch niet met prepaid?
|
bij Base is er geen verschil tussen de tarieven prepaid en postpaid. Ja, met prepaid dus.
|
wel even duidelijk maken dat ik nog een oud en goedkoop tarief hanteer. Tegenwoordig zijn alle tarieven van alle providers duurder.
|
t'is da, want ik betaal 12 cent per sms (evenveel als bij Ello Mobile) en 25 cent per minuut om te bellen (4 cent goedkoper dan bij Ello)
|
en ik betaal 12 cent per minuut. ;)
smsen doe ik aan 15 cent, maar ik bel een pak meer dan ik sms. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be