![]() |
NASA knipt in budget milieuprojecten
Voor een keertje is het in het Engels te doen. Ik weet ook niet of dit het relevante subforum is, maar hier gaan we maar:
Citaat:
Bron : The Register |
Kan u dit even vertalen en samenvatten tot twee volzinnen aub?
|
Propaganda schijnt nog altijd voorrang te hebben op wetenschap.
Men kan geen oorlogen voeren en tegelijk aan wetenschappelijk ruimtevaartonderzoek doen. Misschien een uitstapje regelen met een paar presidenten in een shuttle ? |
Komt er voornamelijk op neer dat Nasa een aantal projecten schrapt of uitstelt die draaien om betere klimaatobservaties en het begrijpen van de evolutie daarin. Dit ten voordele van de door Bush hevig gewenste nieuwe bemande vluchten.
|
Citaat:
|
Ze gaan wel niet knippen in het black budget.
|
Citaat:
Geef nu eens 1 geldig argument waarom olie aan zijn laaste levensjaren zou bezig zijn? En onderzoek naar klimaatsverandering en mileu-verontreiniging is een van de meest nuttige terreinen van onderzoek die denkbaar zijn, aangezien het onze toekomst op fundamentele manier aanbelangd. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan jij, Exodus, het nog over je hart krijgen belastingen te betalen als je weet dat je zo de NWO steunt??? Wees eens een rebel! 8) |
Citaat:
Ik zal je een handje helpen. Oftewel negeer je me zoals je al maanden aan het verkondigen bent oftewel weet je maar te zeggen wanneer je echt wil discussieren en je wrok aan de kant kan leggen en eens normaal kan reageren, zoniet zal ik je een handje helpen en niet ontopic reageren op je flauwe zever. |
Citaat:
Leer eerst eens rekening te houden met de feiten vooraleer kritiek te spuien. Ik heb trouwens helemaal niet de neiging een rebel te zijn, maar ben geinteresseerd in de waarheid. Dat jij dat als rebels opvat, wat zegt dat over jou? :-D Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
En jouw hulp? :-D Help jezelf zou ik zeggen, of vraag hulp. Liefst professioneel. Het UZ in Jette is goed naar het schijnt. Ik herhaal dus mijn -normale- vraag: geef eens 1 geldig en redelijk argument waarom olie aan zijn laatste levensjaren zou bezig zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be