![]() |
Is dit een nieuwe Dutroux? / Allez... Die Allochtonen toch...
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik keek net op de VRT nieuwssite en vroeg mij al af waarom er nog steeds geen robot foto / foto te vinden was van die kerel, ...
Ja als ze op zoek zijn naar gebronsde zweden, hangen ze dat liever niet aan de grote klok zeker hé... Kom natuurlijk weten we niet of die kerel er iets mee te maken heeft, hij kan even goed op verlof zijn en nog geen een gazet of TV journaal gezien hebben... Maar laat ons stellen dat het op zijn minst toch wel wat verdacht is... |
Hallo, Dutroux en Fourniret waren dat ook allochtonen misschien?
Kom, als het pedofilie betreft dan hebben de allochtonen nog veel van ons autochtonen te leren hoor ;) Of was die ketnetpresentator ook allochtoon? |
Gay-Kell, ketnetpipo deed het misschien met allochtone kindjes. (met alle respect voor die arme, allochtone kindjes uiteraard)
|
Citaat:
Ja, kindermisbruik daar kunnen wij autochtonen al wat handleidingen over schrijven he ;) |
Misschien eens lering trekken uit de zaak HVT & de mp3 moord. Niet roepen vooraleer alle kaarten op tafel liggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Ziet er een toffe pee uit.
Een duidelijk produkt van de multiculturele samenleving, ik schrik ervan dat de naam zomaar mag gepubliceerd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Blah,blah, blah. Als het goed gebeurt is ook het nog niet goed :roll: Schrik er ook van dat Rob Verheyens naam zomaar mag gepubliceerd worden :roll: |
die wet moest al lang afgeschaft ZIJN!
|
Zoals typisch in dit apenland, moeten er eerst nog paar slachtoffers vallen...Als ze die klotewet inderdaad maar rap afschaffen, ge ziet wat voor soort er blijft rondlopen door die wet.
Ochja, België, het land waar alles kan en mag...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Rob Klop mag ondertussen wel een toontje lager zingen en tja ,daar zaten we al mee, dit is naar mijn bescheiden mening import. Misschien is hij wel één van die broodnodige vorsers , die wij nodig hebben. Spijtig voor deze man zijn heimat, wat een brain drain ! |
gewoon de wet wat verstandiger toepassen zou al veel schelen.
|
Citaat:
Met een aangebrande tante? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be