![]() |
Gaat ge er van kunnen leven ?
http://www.kenuwpensioen.be/
Ik mag wel hopen dat het geen ik als pensioen te zien krijg daar, een herrekening is naar de waarde van het geld vandaag. En u ? Gadervakunneleve ? |
Als Uw geld op het einde van de maand op is, is het op...
|
met de huidige prijzen zou een minimumpensioen minstens 1200 euro per maand moeten zijn en dat voor iedereen.
|
Als ik deze berekening mag geloven mag ik als zelfstandige zeker niet klagen.
|
Kloterij is eigenlijk dat diegenen die reeds goed verdiend hadden zich kunnen indekken door geld opzij te zetten. Hoewel ze het eigenlijk niet nodig zullen hebben wegens bvb eigen huis, genoeg op de bank, een paar investeringen,.... Raar genoeg krijgen diegenen die het dan ook niet meer nodig zullen hebben toch meer van de overheid.... 8O
|
Nulkommanul in mijn geval. Ten ware dat ik het nog in m'n kop zou halen om het minimumpensioen voor zelfstandigen aan te vragen. D�*t zou nog eens een grap zijn !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt nog niet genoeg profit gemaakt uit andersmans arbeid zeker :roll: . |
Citaat:
In principe is dat zelfs niet eens nodig. En nog eerlijker gezegd, het kan me ook niks schelen. Awel, speciaal om "de huidige constellatie" eens een ferme kloot af te trekken ga ik het toch aanvragen: dat minimumpensioen voor zelfstandigen. Misschien kan ik er de ruitenwasser eens een extraatje mee geven, want die gast doet z'n werk echt heel goed. |
Citaat:
|
Ik zou, gesteld ik tot 2035 hetzelfde blijf verdienen als nu, een 1200 euro trekken.
Ik vind dat eerlijk gezegd wreed meevallen. |
Citaat:
Die houdt zich bezig met racisme en het groot in de pers uitspreiden dat Freya heeft gevochten om die vijf cent af te schaffen die je moet betalen op het openen van een spaarboek. We zijn allemaal gered. Het zilverfonds is een put en wie niet spaart, die niet wint :-( |
Citaat:
Niemand zou nog bouwen voor de huurmarkt. Door de schaarste zou de prijs van bestaande woningen nog stijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be