Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Bruno Valkeniers naar Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51910)

ilfalco 15 juni 2006 09:14

Bruno Valkeniers naar Vlaams Belang

Valkeniers naar Vlaams Belang

15.06.2006 08.49u - Bruno Valkeniers, voorzitter van het Algemeen Nederlands Zangverbond (ANZ) en voormalig directielid bij het Antwerpse havenbedrijf Hesse-Noord Natie, vervoegt de rangen van het Vlaams Belang. Valkeniers geeft daarmee een krachtig signaal voor Vlaamse frontvorming. Op 8 oktober trekt hij de Vlaams Belang-lijst voor de Antwerpse provincieraadsverkiezingen.

In een gesprek met onze webstekredactie benadrukt Bruno Valkeniers, die gisteren zijn functie als voorzitter van het ANZ neerlegde, dat hij met zijn overstap naar de actieve partijpolitiek een keuze voor Vlaanderen maakt. “Met mijn profiel wil ik helpen het Vlaams Belang te verdiepen en te verbreden, iets waar de partij al een hele tijd met succes aan werkt.”

De stap van de niet-partijpolitieke Vlaamse Beweging naar het Vlaams Belang motiveert de Antwerpenaar als volgt: “Vlaanderen staat de komende jaren voor belangrijke uitdagingen. Ik ben ervan overtuigd dat, om Vlaanderen eindelijk te geven waar het recht op heeft, het Vlaams Belang ‘incontournable’ moet worden. Finaal wil ik helpen het cordon sanitaire te doorbreken en met álle Vlaams-nationalisten de Vlaamse onafhankelijkheid te realiseren.”

bron Webstek VB

grote aanwinst:vlaander:

baarle 15 juni 2006 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1758392)

Duidelijk de zoon van zijn vader.

GC 15 juni 2006 09:25

Mede-oprichter van NSV naar VB. Wat doet die "naar" in de berichtgeving? Er wordt wellicht bedoeld dat hij nu openlijk voor zijn partij kiest.

Knuppel 15 juni 2006 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 1758409)
Mede-oprichter van NSV naar VB. Wat doet die "naar" in de berichtgeving? Er wordt wellicht bedoeld dat hij nu openlijk voor zijn partij kiest.

Dat is durven, hé?

Vlaams-nationalist 15 juni 2006 09:36

Goede aanwinst voor de partij. Laten velen hem volgen!

Patriot! 15 juni 2006 09:50

Citaat:

15.06.2006 08.49u - Bruno Valkeniers, voorzitter van het Algemeen Nederlands Zangverbond (ANZ) en voormalig directielid bij het Antwerpse havenbedrijf Hesse-Noord Natie, vervoegt de rangen van het Vlaams Belang. Valkeniers geeft daarmee een krachtig signaal voor Vlaamse frontvorming. Op 8 oktober trekt hij de Vlaams Belang-lijst voor de Antwerpse provincieraadsverkiezingen.

In een gesprek met onze webstekredactie benadrukt Bruno Valkeniers, die gisteren zijn functie als voorzitter van het ANZ neerlegde, dat hij met zijn overstap naar de actieve partijpolitiek een keuze voor Vlaanderen maakt. “Met mijn profiel wil ik helpen het Vlaams Belang te verdiepen en te verbreden, iets waar de partij al een hele tijd met succes aan werkt.”

De stap van de niet-partijpolitieke Vlaamse Beweging naar het Vlaams Belang motiveert de Antwerpenaar als volgt: “Vlaanderen staat de komende jaren voor belangrijke uitdagingen. Ik ben ervan overtuigd dat, om Vlaanderen eindelijk te geven waar het recht op heeft, het Vlaams Belang ‘incontournable’ moet worden. Finaal wil ik helpen het cordon sanitaire te doorbreken en met álle Vlaams-nationalisten de Vlaamse onafhankelijkheid te realiseren.”

bron Webstek VB

Dat wisten we toch al?

garfield 15 juni 2006 09:54

goede aanwinst

Hans1 15 juni 2006 09:56

Citaat:

bron Webstek VB

Met alle Vlaams-nationalisten: 't zal nodig zijn. Er zijn er bijna geen meer.:lol:

ilfalco 15 juni 2006 10:07

Ja bij de laatste verkiezngen maar 24 x zoveel als belgicisten...

Zwarte Spion 15 juni 2006 10:15

Welkom Bruno. Hopelijk vinden de échte nationalisten bij de NV-A de weg naar het Vlaams Belang! (ik twijfel daar trouwens niet aan)

Metternich 15 juni 2006 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 1758409)

Ik zal u eens een geheim vertellen. Veel NSV!'ers hebben geen partijkaart en er zijn ook een pak N-VA'ers tussen :-o

Vlaams-nationalist 15 juni 2006 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1758552)
Ik zal u eens een geheim vertellen. Veel NSV!'ers hebben geen partijkaart en er zijn ook een pak N-VA'ers tussen :-o

Shht, verstoor hun droom toch niet. Jij bent er echt om de mensen te koeieneren he, je moest je schamen. :evil:

Metternich 15 juni 2006 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1758567)
Shht, verstoor hun droom toch niet. Jij bent er echt om de mensen te koeieneren he, je moest je schamen. :evil:

Maar mensen koeieneren is 90% van mijn dagelijkse bezigheid :(

robert t 15 juni 2006 11:27

Citaat:

Goed zo! VB, NV-A of onafhankelijken, het zijn maar etiketjes. Vlaanderen is een huis met vele kamers. We moeten er alleen maar voor zorgen dat het ons eigen huis wordt.

ilfalco 15 juni 2006 12:00

Als vlaanderen onafhankelijk is dan beging voor mij de politek ook terug van scratch... Al zal de islamdreiging en de migratieproblematiek ook steeds stembepalend blijven.

Juan 15 juni 2006 12:02

Citaat:

jep, net zoals er ook homo's op de Republikeinse Partij in Amerika stemmen...

Vlaams-nationalist 15 juni 2006 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan (Bericht 1758646)

Zwijg als u niet weet waarover u spreekt.
Bent u lid van de NSV (geweest)?

De NSV is een partij-onafhankelijke radicale Vlaams-nationale studentenvereniging. Hier zitten mensen van allerlei partijen in en ook partijlozen. Zegt u dan dat de N-VA'ers die erin zitten óf niet thuishoren bij de NSV óf niet thuishoren in de N-VA?

U bent de grootste fan van haat, broedertwist en schande die ik ken.

Kim 15 juni 2006 12:09

Citaat:

Sinds wanneer is dat een geheim? Dat is toch al veel langer geweten? ;)

Metternich 15 juni 2006 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan (Bericht 1758646)

Alle rechtse Vlaams-radikalen zijn welkom bij ons. Wij zijn niet zo kleingeestig als links waar trotskisten, maoïsten, stalinisten, etc... mekaar niet kunnen luchten en de enige waarheid claimen ten koste van de andere.

Jazeker 15 juni 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1758463)
Met alle Vlaams-nationalisten: 't zal nodig zijn. Er zijn er bijna geen meer.:lol:

Uw plaat blijft hangen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be