![]() |
Blok-profiteurs in hun beste doen...
[SIZE=2]Lekker profiteren... [/SIZE]
[SIZE=2] De commissie Cultuur van het Vlaams parlement trok vorige week naar aanleiding van 25 jaar Brakke Grond op werkbezoek naar de Vlaamse stek bij de Amsterdamse grachten. Het parlement betaalde het tweedaags bezoek. Vlaams Belang, de groot-Nederlandse gedachte trouw, stuurde de grootste groep parlementsleden, een vijfkoppige delegatie. Het kwintet werd gesignaleerd in het chique Park hotel en bij de lunch in brasserie Harkema, aangeboden (en dus betaald) door de Brakke Grond. Maar op de academische zitting was er geen Belanger te bespeuren, evenmin tijdens de optredens op het plein. Met bijdragen van Bart Brinckman. uit De Standaard En dit is nog maar het begin....:lol: [/SIZE] |
Citaat:
|
En Bart Brinckman is de Belang-basher van dienst bij De Standaard. in volle HVT-hype pleitte hij nog net niet voor een totale endlosung op het Belang en leden/kiezers.
:lol: Nog van dit soort onverdachte weetjes. |
zijn er nog bronnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me ook nog het verhaal van die Blokker die alleen naar de provincieraad kwam om voor aanwezig te tekenen en dus z'n vergoeding te krijgen. Daarna was hij weer weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol: weet jij dat niet ?
naar eigen zeggen heeft Luciano Pyromano een kniehoog dossier over de strapatsen en excessen van de VB top in zijn schuif liggen . ik vrees alleen dat het in rook opgegaan is in een mysterieuse fritkotbrand destijds. |
Citaat:
|
8O ben jij een meisje ?
Want dat kutlekkertje wordt daarvoor psychisch mishandeld -misschien zelfs fysiek- door Luciano. :oops: het arm schaap |
Citaat:
|
ah misschien is door uwe kus een van de twee lesbo geworden ROFL
|
Hey, jullie moeten ook tegen een stootje terechte kritiek kunnen, nietwaar.
|
Kritiek?
|
Citaat:
Doet me denken aan de tijde van de pastoors, die werden ook als duivels bestempeld als ze niet alles blindelings slikten. |
Citaat:
|
ondertussen moeten er toch hier al mensen vanuit het VB die die mensen kennen er al mee gesproken hebben? wat is hun commentaar erop?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be