![]() |
Vind u het achterlijk om mensen te reduceren tot hun misdaad?
8)
|
Natuurlijk is dat achterlijk.
Maar iedere misdadiger draagt wel 100% de verantwoordelijkheid van zijn misdaad en moet de gevolgen ervan dragen. |
Ja, want een mens blijft een mens.
Dit wil echter niet zeggen dat er straffeloosheid moet zijn. Of dat mensen elvendertigkansen moeten krijgen. Je mag een mens dan wel tot zevenmaalzeventigmaal vergeven, soms moet je ook de maatschappij beschermen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet in wat daar:
1 Achterlijk aan is 2 (Mocht het achterlijk zijn) "fout mee is" |
Citaat:
Vaak worden mensen die niet verantwoordelijk waren toch verantwoordelijk gesteld, maar zo gaat het nu eenmaal. Mensen zijn bloeddrinkers :twisted: |
Citaat:
Diegene die verantwoordelijk wordt gesteld voor een bepaalde daad zal altijd (of meestal toch) wel de eerste zijn om te ontkennen dat hij/zij verantwoordelijk is voor die daad, op eender welk gebied. Is een heel natuurlijke reflex ook voor zelfbehoud. En is waarschijnlijk meer dan nodig ook in deze 'bloeddrinkende' maatschappij. En waarom mag een 'vreemdeling niet stemmen gotverd.... in deze en andere polls? Voor de rest even goei vrienden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik wel achterlijk vind, is dat u dt-fouten schrijft, en dan nog wel in de titel. :roll:
|
Dat is spelleing en compleet onbelangerijk. Behalve voor millitante zeuten zoals u natuurlijk. Ik vind altijd juist spellen maar iets voor mietjes en mensen die daar opmerkingen over maken hebben meestal in houdelijk niks beters te zeggen. Of gaat u mij verrassen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan de maatschappijcritici in deze post: de maatschappij wordt gevormd door het geheel aan individuen. Of je nu wilt of niet, je maakt er sowieso deel van uit. En als je hem wilt veranderen, dan ga je dat niet doen door een anti-houding aan te nemen.
|
Toch wel. Meedoen helpt niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be