![]() |
Racist flikken schieten ongewapende Turkse jongen in de rug
POLITIE SCHIET JONGEMAN NEER IN AALST
De man die vrijdagnacht in Aalst door een agent is neergeschoten, was op de loop voor een politiepatrouille. De man van Turkse afkomst werd tegen- gehouden omdat hij dronken aan het stuur zat. Na de controle liep hij weg. Twee agenten achtervolgden hem. De man werd in de rug geschoten, maar het is nog onduidelijk onder welke omstandig- heden dat gebeurde. De man is zwaargewond, maar verkeert niet in levensgevaar. Er is een onderzoeksrechter aangesteld. De familie vermoedt dat er racistische motieven bij de schietpartij hebben meegespeeld. brt teletekst Dit is duidelijk racisme,een jongeman, Turks,ongewapend en in de rug geschoten. :evil: Zware aanpak fascistische flikken !!! |
Citaat:
|
Ik denk dat er wel wat meer aan de hand was, waarom loopt hij anders weg voor een stomme dronkenschap?
De agenten mogen hem inderdaad daarvoor niet schieten ,maar ik denk niet dat er racistische motieven hebben meegespeeld. Het was namelijk donker buiten,dus.. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eerst eens wat die allemaal uithalen o.a. die halve gare uit Iran die de holocaust ontkend. |
Citaat:
|
Goed geprobeert, baarle...
|
Citaat:
|
Citaat:
Of was de neergeschoten man afkomstig uit het separatistische Moorsel, en gingen de flikken van Oisjt daardoor zo uit de bol? In dat geval kan de Liga moeilijk anders dan eisen dat het CGKR een onderzoek instelt. Terzijde: uw waardering voor mijn visie vleit me. |
Citaat:
|
Vreemd hoe iemand van 38 lentes nog steeds als jongeman beschreven wordt :roll:
|
Iemand in de rug schieten kan nooit gerechtvaardigd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de politie een boef(je) laat lopen is het niet goed, en nu is het weer niet wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Lombas , was jij het niet die het "ongeboren leven" zo hevig verdedigde in een andere thread? Met "geboren leven" heb je precies een ietsje minder scrupules? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
2 Ik ben toch voor abortus 3 Ik weet niet waarvoor de agenten in kwestie geschoten hebben, en weet ook in niet welke omstandigheid de man zich zelf bevond 4 In zulke gevallen onthoudt iedereen zich beter even van commentaar, tot men meer weet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be