![]() |
Bravo VOORPOST!! Leve de republiek!!
De Vlaams nationalistische actiegroep Voorpost is er in geslaagd om tijdens het staatsbezoek van Koningin Beatriks de internationale pers te confronteren met het onafhankelijkheidsstreven van een belangrijk deel van de Vlamingen.
In de directe omgeving van de koning weerklonk de leuze "belgië barst" en werden affiches ontvouwd met republikeinse slogans. Ondanks de examens (veel voorposters zijn studenten) en een sterke politiemacht (draconische veiligheidsmaatregelen) slaagde Voorpost in zijn opzet. Hou zee!! ![]() |
Voorpost = bezigheidstherapie voor marginalen.
|
Ah t waren zij dus die opt nieuws te zien waren. Ik vroeg het mij al af.
|
Marginalen?
Een nieuw scheldwoord dat we zullen koesteren naast die andere scheldwoorden: fascist, flamingant, geus, wandluisen, mestkevers, zwartzakken,... Sommige scheldwoorden werden na verloop van tijd eretitels (geus, flamingant,...) |
Heel goe van dat "België Barst", voorpost jonskes en meiskes.
Maar ons Beake niet te veel aan 't schrikken maken met dat republiek gedoe, he. |
Maar wat bedoelen ze in godsnaam met Hou Zee?
Waarom moet ik mijn zee houden? En wat moeten Limburgers dan doen, zij hebben geen zee?! |
Citaat:
|
wel limburgers moeten dan een bakske vol met water vullen en met de voeten erin staan ;) wel geen zicht en natuurlijk dan nog zo een piraten pakske en tis compleet argh.
|
Meer dan 100 Oranje fans kwamen de Koninging verwelkomen , 18 extreem-rechtsen stonden hun leuze beetje verder te kelen zegt de standaard. Geeuw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag toch nog naar het toilet gaan hoop ik? |
Hopelijk zijn die niet al te hard aangepakt want ik lees op De Standaard dat er 18 personen opgepakt zijn wegens ordeverstoring :x
|
VOORPOST=Royalistisch(volgens hun site toch)
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zo wordt er weer eens een beetje gesproken over het probleem van een koning die in Vlaanderen minder en minder steun geniet, laat staan de structuur genaamd belgië. |
Citaat:
Wie zegt trouwens dat verplichte mensen persé tegen hun zin gaan. |
Citaat:
Ik als Limburger zal zélf wel bepalen of in Vlaming ben. :evil: Volhouden dus Limburgse Vlamingen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be