Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voorpost actie in Antwerpen vandaag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52026)

Everytime 20 juni 2006 16:33

Voorpost actie in Antwerpen vandaag

Vandaag heeft Voorpost zich geamuseerd met een carnavalsactie in Antwerpen vanwege de komst van ons Koningshuis en het Nederlands Koningshuis in Antwerpen. Hebt u hun grapjes gevolgd?

Proletariër 20 juni 2006 16:59

fascisten zijn over het algemeen niet grappig, maar het koningshuis daarentegen wel.

netslet 20 juni 2006 17:01

Vooral het nederlandse koningshuis, vandaag was de ideale kans om hen uit te vragen over de Bilderberg meetings.

Ambiorix 20 juni 2006 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1766983)
Vandaag heeft Voorpost zich geamuseerd met een carnavalsactie in Antwerpen vanwege de komst van ons Koningshuis en het Nederlands Koningshuis in Antwerpen. Hebt u hun grapjes gevolgd?

niets van gehoord

maar als uw informatie correct is, allesins goed gedaan van Voorpost.

netslet 20 juni 2006 17:09

foto's zouden misschien wel leuk zijn. We leven toch al in 2006. Nu klinkt het bericht zo droogjes.

laurensje 20 juni 2006 17:12

Niets van gemerkt.Wat deden ze dan?

Ambiorix 20 juni 2006 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 1767057)
foto's zouden misschien wel leuk zijn. We leven toch al in 2006. Nu klinkt het bericht zo droogjes.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...x/index.shtml#
ge kunt het nieuws zien op deze website..

Everytime 20 juni 2006 18:20

Ze waren maar een twintigtal dus en 18 waren aangehouden. Dat zegt genoeg, denk ik........

Kim 20 juni 2006 18:23

Allee, Voorpost loopt dus weer een weekje orgastisch rond... ;)

Patriot! 20 juni 2006 19:15

Hilarisch, inderdaad! :lol:

Jezus, waar sommige mensen zich toch mee bezighouden in examentijd!

Voodoo Child 20 juni 2006 19:26

nu vraag ik mij af of dat een geldige reden is om u examen opnieuw te mogen doen :x

Kim 20 juni 2006 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 1767408)
nu vraag ik mij af of dat een geldige reden is om u examen opnieuw te mogen doen :x

Eh, even denken...

Nee. 8)

Proletariër 20 juni 2006 19:39

De actie vergde dan ook heel wat organisatorisch vermogen van het TAK.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TAK-Bestuur
1. kleren aandoen die niet opvallen onder gewone mensen.
1bis. maken dat de kleren uit 1. ook passen.
2. beslissen over welke slogan we precies gaan roepen (moet iets origineels zijn he)
3. pruiken kopen om op onze skinheadkop te plaatsen.
3bis. volgende keer alleen pruiken voor de effectieve skinheads onder onder ons, de rest gewoon haar wassen en kammen/borstelen.

Patriot! 20 juni 2006 19:40

Bij puntje 1 gaat het meestal al fout. ;)

Kim 20 juni 2006 19:41

Met punt twee ben je snel klaar, ze hebben nl. maar drie slogans:

"België barst"
"Belgiqueske nikske, Vlaanderen alles"
"Waalse ratten, rol uw matten" (maar dat konden ze dus vandaag niet gebruiken want er waren geen Walen aanwezig). Geopteerd voor een alternatief dus, zijnde: "Vlaanderen, hou zee!".

Vlaams-nationalist 20 juni 2006 22:01

Citaat:

Neen, en ik spreek uit ervaring. Na een arrestatie voor een paar uren vroeg ik een bewijsje daarvan waardoor ik de overhoring van de dag erop (die ik dus niet had kunnen studeren) niet zou moeten doen. Maar het was geen waar, zo'n bewijzen, attesten, wat dan ook bestonden niet. Goed gebuisd de dag erop voor Duits, maar had toch maar een leuke middag gehad. :-)

Proletariër 21 juni 2006 04:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1767716)
Neen, en ik spreek uit ervaring. Na een arrestatie voor een paar uren vroeg ik een bewijsje daarvan waardoor ik de overhoring van de dag erop (die ik dus niet had kunnen studeren) niet zou moeten doen. Maar het was geen waar, zo'n bewijzen, attesten, wat dan ook bestonden niet. Goed gebuisd de dag erop voor Duits, maar had toch maar een leuke middag gehad. :-)

8O
voor duits dan nog! een ware schande! dat ge daar überhaubt voor zou moeten leren. 8O

DaBlacky 21 juni 2006 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1767716)

En wat als je nu wordt opgepakt tijdens de dag van een examen?

Concreet voorbeeld:
aanstaande vrijdagnamiddag heb ik een examen.
Stel dat ik op weg naar het examen om 11:30 aan het bellen ben op weg naar het examen en wordt tegengehouden hiervoor. Nu heb ik stomweg mijn identiteitskaart vergeten waardoor die agenten mij administratief mogen vasthouden om "uit te zoeken wat mijn identiteit" is. Gevolg --> geen examen kunnen afleggen.

Is dit nu een geval van onwettige afwezigheid?

vlijmscherp 21 juni 2006 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1767441)
De actie vergde dan ook heel wat organisatorisch vermogen van het TAK.

:lol: :lol:

Everytime 21 juni 2006 09:52

Citaat:

Ik zie het al : "Ik heb de pias in de straten van Antwerpen uitgehangen. Daarom kon ik niet aanwezig zijn voor mijn examen ......":lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be