![]() |
Had prinses Irene orale seks met Herman van Veen?
De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen
AMSTERDAM - Prinses Margarita heeft haar moeder, prinses Irene, ooit betrapt op orale seks met Herman van Veen. De toen 12-jarige Margarita betrapte haar moeder met de kleinkunstenaar toen ze thuis kwam uit school. Dat zegt Edwin de Roy van Zuydewijn in een interview met BLVD. Prinses Irene is de oudste zus van koningin Beatrix. Herman van Veen en Irene hadden vroeger nauwe contacten door hun werk voor de charitatieve stichting Columbine. Deze stichting werd in 1977 opgericht om kleinschalige projecten in binnen- en buitenland te financieren onder het motto 'De Wereld Delen'. Volgens de Roy van Zuydewijn is zijn ex-schoonmoeder een ware nymfomane, iets waar de media al eerder over speculeerden. Tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole, de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana haar vakanties graag doorbracht, zou Irene in haar blootje nachtelijke autoritjes hebben gemaakt. Ook zwom ze graag naakt. Outfit In het interview vertelt de Roy van Zuydewijn ook over een feest, waarbij Irene de complete Koninklijke familie verraste met een rode, doorschijnende outfit. Volgens De Roy was het koninklijk geslachtsdeel van de prinses voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar door de rode broek. De ex van Margarita beweert totaal bankroet te zijn. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis moet 'nog steeds beginnen'. Desondanks hoopt hij vurig op een hereniging met prinses Margarita. Lellebel De Roy haalt de laatste tijd steeds harder uit naar de Koninklijke familie. Eerder noemde hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Ook beschuldigde De Roy koningin Beatrix van list en bedrog. bron: nu.nl |
:rofl: :rofl: :rofl:
Sorry, na een lange, rotte dag is dit geweldig amusant! Waar houden ze zich in hemelsnaam toch mee bezig...:lol: 't Is eens wat anders dan met A.J.Kwak ! :rofl: (Ja, ik ben moe en vind mezelf grappig, shoot me for that!) |
Opzij opzij opzij
Maak plaats maak plaats maak plaats wij hebben ongelooflijke haast ... Ja, zal wel als er een blow-job aan zit te komen |
bah. fellatio met herman van veen.
dat leidt al gauw tot kotsseks *burps* |
Citaat:
Ok na de rotdag, heb ik nu ook geen honger meer. :lol: GO AWAY VISUAL ! |
Citaat:
Maar voor't zelfde geld kan ze wel heel goed pijpen! :-D |
Citaat:
![]() dikke fun :-D |
:rofl:
|
Vraagje: wie bevredigde wie precies oraal ?
(of brand ik nu een heel ander beeld op Duupjes netvliezen?) |
Citaat:
|
Citaat:
Een nymfo ? Nogal "vurig" ?? En dan die Van Veen ??? (lijkt zelfs een beetje op een zachtgekookt ei) Ik hoor hem dan zo iets in de zin van "huppeldepeeeee!" mompelen... (sorry, dat laatste was erover.) |
Huppeldepeeee is wel een woord dat goed het gevoel van tijdens een blow job weergeeft.
Wederom; als man he. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
De man verveelde zich gewoon. Hilversum 3 bestond nog niet, weet je wel.
|
ze passen best wel samen
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Irene neemt je mee
Naar een bank aan het water Duizend schepen gaan voorbij En toch wordt het maar niet later En je weet dat ze te gek is Want daarom zit je naast haar En ze geeft je pepermuntjes Want ze geeft je graag iets tastbaars En net als je haar moet zeggen Ik kan jou geen liefde geven Komt heel de stad tot leven En hoor je meeuwen schreeuwen Je hebt steeds van haar gehouden En je wilt wel met haar meegaan Samen naar de overkant En je moet haar wel vertrouwen Want zij houdt al jouw gedachten in haar mond En Jezus was een visser Die het water zo vertrouwde Dat hij zomaar over zee liep Omdat hij had leren houden Van de golven en de branding Waarin niemand kan vredrinken Hij zei "als men blijft geloven Kan de zwaartse steen niet zinken" Maar de hemel ging pas open Toen zijn lichaam was gebroken En hoe hij heeft geleden Dat weet alleen die visser aan het kruis En je wilt wel met hem meegaan Samen naar de overkant En je moet hem wel vertrouwen Want hij houdt al jouw gedachten in zijn hand Suzanne neemt je mee Naar een bank aan het water Je onthoudt waar ze naar kijkt Als herinnering voor later En het zonlicht lijkt wel honing Waaraan kind'ren zich tegoed doen En het grasveld ligt bezaaid Met wat de mensen zoal weg doen In de goot liggen de helden Met een glimlach op de lippen En de meeuwen in de lucht Lijken net verdwaalde stippen Als Irene je lachend aankijkt En je wilt wel met haar meegaan Samen naar de overkant En je moet haar wel vertrouwen Want ze houdt al jouw gedachten in haar mond |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be