![]() |
inhaalverbod voor vrachtwagens
Voorstel op verbod voor inhalen voor vrachtwagens, ttz allemaal op het rechterrijvak. Positief of negatief?
|
Zal moeilijk worden voor de personenwagens bij afritten vrees ik.
|
gewoon geen enkel rijvak meer voor die vrachtwagens. veel te gevaarlijk en stink gelijk de rotte pest
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben iig voorstander. Want ik haat het wanneer ik x-aantal km achter een inhalende vrachtwagen hang die meestal slechts 1km/h sneller rijdt dan zijn collega op't rechtse rijvak. 's Nachts moet de maatregel wel opgeheven worden, lijkt mij. Wat wel problemen kan opleveren bij 't voorstel is de zichtbaarheid van verkeersborden/afritinfo die zich meestal ad rechterzijde van de rijweg bevindt. Maar dit kan men mss op termijn aanpassen en die info 'boven' de weg plaatsen. |
Landuyt heeft het verstand van een spruit...
|
Citaat:
Wat als er een vrachtwagen aan 70 rijdt ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien wensen de bedrijven meestal een snelle levering wat via het spoor en het water niet mogelijk is. |
Citaat:
nml. +-30min. langer. Geen probleem toch, ih belang vd verkeersveiligheid;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Per dag twee uur dus. |
Citaat:
|
Citaat:
als ze dan toch verplaatst moeten worden ze gewoon op vlotten ofzo in de rivier smijten en laten meedrijven. ook wat minder verwend zijn en niet altijd onmiddelijk op je wenken bediend willen worden met toelevering van goederen waar je je ook maar bevindt kan helpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be