![]() |
gezocht: freya's thesis
is er hier iemand die toevallig onze freya haar thesis op zijn harde schijf heeft gezet, of die hem toevallig nog in zijn internet cache heeft zitten. ik brand van nieuwschierigheid! oneindig veel viriliteit en een prachtig leven toegewenst aan zij die mij willen helpen!
|
Gezien de thesis offline is gehaald, weet ik niet of ik de thesis in kwestie hier zomaar in bijlage mag posten...
Stuur me gerust een berichtje per PB en ik mail u de thesis door. :) |
Misschien eens vragen aan de moderatie of ze mag gepost worden. Ze slaagt er dan toch in om in de belangstelling te komen net voor de verkiezingen.
|
En mods? Mag het?
|
Pfff dat niet mogen altijd.
Kommaneukers. |
Citaat:
Ik heb de thesis op een andere computer staan, ik zal ze dan ook later op de dag uploaden. |
Citaat:
zo weet jij straks ook hoe je een thesis moet schrijven. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
ik probeer vaak gewoon dingen uit op jullie soort. |
:twisted:
|
Citaat:
als je hem nog altijd zoekt, pm me |
Citaat:
|
Als ik mij niet vergis is een thesis een officiële publicatie. De eindwerken van mijn school zijn ook simpelweg online te bewonderen.
Maar de thesis is 14 MB groot en hier geld een ristrictie van 1 MB per bijlage. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
14MB zal dus een beetje teveel zijn.(Als ie echt zo groot is, en zoja welk formaat ?kan je hem niet in een ander formaat omzetten? PDF, 7z,...?) |
of anders mag iemand me zijn MSN-adres toesturen!
|
Citaat:
Als we hem in 7z plaatsen is ie 14 MB (ipv 14,6), wat ook logische is, aangezien de pdf bestaat uit jpg's (ieder blad is apart ingescand (wie houdt zich daar eigenlijk mee bezig?)). Enige oplossing is om een webruimte plaatsen of via een IM-programma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be