![]() |
Hoofdstad van de Verenigde Nederlanden?
Wat is volgens jou de meeste geschikte hoofdstad?
|
Zou ik iedereen tegen mij in het harnas jagen als ik Brussel durf te suggereren? :-p
|
Citaat:
|
Anchorage.
|
Daar zijn ze weer de Orangisten met hun dwaze denkspielereien... De hoofdstad van de Verenigde Nederlanden?
Wat zijt ge aan 't doen? Ge doet gelijk Robland: knutsel uw eigen staat in mekaar en ga af gelijk een gieter... Eerst een vlag, nu een hoofdstad nomineren, en dan?.... Een eigen munt??? (Een naamvoorstel: de Keeskop = 0.5 euro of 1.2 gulden) Een eigen volkslied??? (De Oranje Leeuw?) get a life (instead of a country) |
mocht ooit Vlaanderen bij Nederland horen, zou het maar logisch zijn dat het een Nederlandse stad is, ze zijn nu eenmaal met meer
|
Als Vlaanderen ooit onafhankelijk wil zijn(of herenigen met Nederland) zal het zonder Brussel zijn(die stad valt dus al af).
In het Zuiden komt mijn inziens alleen Mechelen of Antwerpen. Maar ik zou een hoofdstad uit het Noorden verkiezen(Den Haag/Amsterdam) |
Citaat:
|
Citaat:
Ach kom, gij kunt tegen weinig he? Munt en volkslied: hebben we al he!;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval is Den Haag een gemakkelijke en goedkope oplossing, niet waar. In het parlement kan de eerste Kamer blijven (verkozen over gehele land) en de tweede wordt een Raad der provincies (zoals in Zwitserland). |
hoofdstad: GENK!!! muhahahahha :twisted:
|
Citaat:
|
Waarom niet Anchorage?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen denken aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vught, Westerbork, Amersfoort of Ommen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be