Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
(Bericht 1775288)
Deze emotionele moeder riep van het spreekgestoelte iets af wat zwaar over de schreef was. Volgens haar was het Vlaams Belang de schuld van de dood van haar zoon, terwijl het gerecht nog niet eens tot een eensluitende conclusie was gekomen of het wel om een moord ging. Laat staan een racistische moord. Laat staan een moord die op rekening van het Vlaams Belang zou moeten worden geschreven.
Daarenboven verstoorde ze de serene sfeer van de mars en trok ze het geheel in politiek vaarwater. Er is daar terechte kritiek op gekomen!
|
Inderdaad, ik ga ook niet ontekken dat die moeder over de schreef is gegaan. Maar haar fout moet niet verhaald worden op heel de mars en zijn opzet.
Citaat:
Is dat al bewezen? Ook ferme leugens blijven hangen bij de bevolking.
|
Tja, als je zo redeneert dan kan ik deze moord ook in twijfel trekken als zinloos geweld. Alsjeblieft zeg
Citaat:
Er werd opgeroepen dat alle kiezers voor het vlaams belang niet welkom waren en dit door verschillende alloctonen.:evil: :oops:
|
En nu? Ik heb verschillende VB-kiezers ook al horen stellen dat alle allochtonen maar vergast moeten worden. Daarom gaan ze nog niet met zn alle op het AEL stemmen.
Dat praat natuurlijk niet goed wat ze hebben gezegd over de VB-kiezer.
|