Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bus 23 van de moord was bekend als risicolijn! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52193)

Antoon 26 juni 2006 11:08

Bus 23 van de moord was bekend als risicolijn!

Citaat:

Het gewelddadig incident deed zich voor op buslijn 23, die van Luchtbal naar Het Zuid rijdt. Die lijn wordt niet bediend door bussen van De Lijn, maar is een verpachte lijn. Dat betekent dat er geen Lijnspotters op de bus zitten. Die werken alleen op Lijnbussen.

Bus 23 is een risicolijn. De lijn wordt ook vaak door treinpersoneel gebruikt om naar een ander depot te gaan. ,,Omdat de lijn gevaarlijk was, zijn voor het treinpersoneel een tijd taxi's gebruikt. Maar dit is afgeschaft uit financiële overwegingen'', zei Hugo De Rycke van de Onafhankelijke Vakbond voor Spoorwegpersoneel.
8O

En er moest gewacht worden tot die allochtone hang-jongeren iemand vermoorden voor hier iets aan gedaan wordt. Dat is ook weer typisch.

En zelfs nu is het niet zeker dat er iets verandert.

Bhairav 26 juni 2006 11:16

Die jongeren zouden beter seutig op de schoolbanken blijven zitten en zich, warempel, laten dicteren door een hoop kneuterige Vlaminkjes. :roll:

Geertje 26 juni 2006 11:18

Het is nu eenmaal een taboe in de linkse kringen om misdaad te bestraffen. De doelgroep van linkse partijen is juist deze criminelen en aan de andere kant de beroepsprofiteurs.

De linkse partijen zullen nooit toelaten dat er opgetreden wordt tegen crimininelen. Ze moeten verder geknuffeld worden, en integendeel er moet opgetreden worden tegen de gewone brave burger.

Bhairav 26 juni 2006 11:19

En waarom willen ze dat, geertje? Zomaar?

baarle 26 juni 2006 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1777324)

Maar neen slimmen, om de macht te behouden, zoals iedereen.

Bhairav 26 juni 2006 11:23

Achzo. Tiens, als er dan zoveel over geklaagd word?
En om macht te behouden, moet met toch repressief zijn?

lombas 26 juni 2006 11:28

Ik heb die is twee maal genomen, en nooit meer. Die verbinding tussen het Zuid en de Luchtbal... :?

Antoon 26 juni 2006 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1777350)
Ik heb die is twee maal genomen, en nooit meer. Die verbinding tussen het Zuid en de Luchtbal... :?

racist!

Knorretje 26 juni 2006 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1777350)

Vond je het deze bus-cruise door multiculland dan geen verrijkende ervaring ?

Antoon 26 juni 2006 11:37

Ik vraag mij af of Mieke Vogels en Kathleen Van Brempt ook eens anoniem op die bus hebben gezeten. Het zou mij verwonderen.

Geertje 26 juni 2006 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1777324)

Deze stemmen allemaal voor deze partijen, en je gaat toch niet tegen de schenen van je eigen kiespubliek trappen.

Geertje 26 juni 2006 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 1777376)
Ik vraag mij af of Mieke Vogels en Kathleen Van Brempt ook eens anoniem op die bus hebben gezeten. Het zou mij verwonderen.

Kathleen Van Brempt heeft al gezegd dat ze het toch eerst eens wil bekijken, het lijkt haar toch niet zo een zwaar voorval te zijn. Ze vindt waarschijnlijk dat de gewone autorijder pesten veel belangrijker is dan een moordenaar te vervolgen.

Bhairav 26 juni 2006 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1777381)
Deze stemmen allemaal voor deze partijen, en je gaat toch niet tegen de schenen van je eigen kiespubliek trappen.

Dat is wel heel simpel voorgesteld. Maar als simpel burgertje kunde u dat permitteren. Dat tijdrovende en hersenpijnigende genuanceer toch altijd...

baarle 26 juni 2006 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1777391)
Dat is wel heel simpel voorgesteld.

De strijd om de macht is altijd simpel.

Ge had het toch niet wat properder gewild, zeker?

lombas 26 juni 2006 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 1777360)
racist!

Die buslijn stinkt. Letterlijk en figuurlijk.

Pas op, en dit hoor je van iemand die altijd tram 24 moet nemen; dus dat wilt wat zeggen.

Bhairav 26 juni 2006 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1777397)
De strijd om de macht is altijd simpel.

Ge had het niet wat properder gewild, zeker?

Simpele duiven doen simpele dingen.
Simpele dingen zij altijd gemakkelijk te begrijpen.

Knuppel 26 juni 2006 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1777410)
Simpele duiven doen simpele dingen.
Simpele dingen zij altijd gemakkelijk te begrijpen.

Zou jij je niet beter met wat anders bezig houden dan je met het ordinaire stoorzenden te amuseren waaraan straatcrapuul zo herkenbaar is?

Jong N-VA'er 26 juni 2006 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1777319)
Die jongeren zouden beter seutig op de schoolbanken blijven zitten en zich, warempel, laten dicteren door een hoop kneuterige Vlaminkjes. :roll:

En wat stel jij dan voor hé, Bhairav?

Bhairav 26 juni 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1777454)
Zou jij je niet beter met wat anders bezig houden dan je met het ordinaire stoorzenden te amuseren waaraan straatcrapuul zo herkenbaar is?

Neen.

Bhairav 26 juni 2006 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1777464)
En wat stel jij dan voor hé, Bhairav?

Ze laten doen en mensen het recht geven om zich te verdedigen. IPV onze kinderen op te voeden tot zwakkelingen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be