![]() |
Bus 23 van de moord was bekend als risicolijn!
Citaat:
En er moest gewacht worden tot die allochtone hang-jongeren iemand vermoorden voor hier iets aan gedaan wordt. Dat is ook weer typisch. En zelfs nu is het niet zeker dat er iets verandert. |
Die jongeren zouden beter seutig op de schoolbanken blijven zitten en zich, warempel, laten dicteren door een hoop kneuterige Vlaminkjes. :roll:
|
Het is nu eenmaal een taboe in de linkse kringen om misdaad te bestraffen. De doelgroep van linkse partijen is juist deze criminelen en aan de andere kant de beroepsprofiteurs.
De linkse partijen zullen nooit toelaten dat er opgetreden wordt tegen crimininelen. Ze moeten verder geknuffeld worden, en integendeel er moet opgetreden worden tegen de gewone brave burger. |
En waarom willen ze dat, geertje? Zomaar?
|
Citaat:
|
Achzo. Tiens, als er dan zoveel over geklaagd word?
En om macht te behouden, moet met toch repressief zijn? |
Ik heb die is twee maal genomen, en nooit meer. Die verbinding tussen het Zuid en de Luchtbal... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag mij af of Mieke Vogels en Kathleen Van Brempt ook eens anoniem op die bus hebben gezeten. Het zou mij verwonderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge had het toch niet wat properder gewild, zeker? |
Citaat:
Pas op, en dit hoor je van iemand die altijd tram 24 moet nemen; dus dat wilt wat zeggen. |
Citaat:
Simpele dingen zij altijd gemakkelijk te begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be