![]() |
Russisch voorzitterschap G8 belachelijk’
Hier een artikeltje, waarvan geen enkele VS-vasher zal wakker liggen... :wink:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de voorwaarden zodanig soepel stelt dat de VS voorzitter kan worden, dan moet je Rusland evengoed toelaten. Maar hoe die club van de acht rijkste kapitalisten zich organiseert, is hun zaak. :| |
Het is de club van de 7 kapitalisten. Rusland mag enkel meedoen omdat Poetin altijd een aantal leuke babes meeneemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja...mochten in de statuten van de "rijkemansclub" G8 per abuis de woorden "mensenrechten en democratie" verzeild geraakt zijn,dan mogen deze er met spoed uit verwijderd worden denk ik.:?
Het gaat tenslotte om belangrijker zaken, zoals "economie","strategische grondstoffen- en geldstromen" ed.... Rusland is ondertussen het enige land van de G8 dat bovenop een echte berg harde cash zit en terzelfdertijd op een berg strategische grondstoffen.... Bovendien heeft Rusland zich de laatste 10 jaar niet meer belachelijk of zelfs ongeliefd gemaakt met buitenlandse politiek en militaire avonturen.... Ik denk dat ze in het Witte Huis ondertussen stinkjaloers zijn op het Kremlin. Rusland behoort ook zijn G8-voorzitterschap te mogen waarnemen. noot :Ik hoop dat iedereen de ironie en zelfs de nodige portie cynisme in mijn teksten detecteert ;-) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be