![]() |
De oplossing van Groen?: kaartjesknippers !!
Groen? heeft de oplossing voor lynchpartijen op het openbaar vervoer gevonden. Kaartjesknippers moeten nu de kolen uit het vuur halen.
Iemand geïnteresseerd in deze boeiende job? |
Citaat:
|
Citaat:
1 dit weer een bijkomend knelpuntberoep wordt 2 Vogels zich weer eens belachelijk gemaakt heeft wat ik als Groener! betreur... |
Kaartjesknippers. Leuk en wel. maar wat mogen ze dan doen? Vervoersbewijzen controleren?
Als dat grapjes zoals de recente busperikelen moet indijken, zal er toch iets stevigers nodig zijn. Zoals de wettelijke toelating hard te meppen. |
Het is een uitstekend idee.
Al die jobs die de laatste decennia zijn weggesanneerd als "nutteloos" zorgden in feite voor sociale controle. |
Even een pertinente circe quoten :
Citaat:
|
Citaat:
Doen!! |
Citaat:
|
Citaat:
Jij, en de meeste anderen op dit form zijn dus al uitgesloten. |
Citaat:
Op de bus moet de chauffeur er nog altijd zélf op toezien dat er betaald wordt. Het enige dat zal helpen is dat er een tijdlang geheime en getrainde agenten op elke bus meerijden én dat de amokmakers (of hun ouders!) effectief de rekening gepresenteerd krijgen als de wet op de openbare orde overtreden wordt. |
Citaat:
1 ik stak zelf de militaire trein vol smokkelwaar 2 Als het op 'batteren' aankwam, had ik mijn twee MP's om de klus te klaren. Gelieve dus de kaartjesknippper Twee politie-agenten mee te geven. Of er komt niets in huis van sociale controle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze gingen de overheid 'ontvetten' want dat was toch allemaal niet nodig, en dat kostte toch zoveel geld aan de hardwerkende vlaamsche middenstand... en nu maar janken over de onveiligheid. :roll: |
Citaat:
ROFL. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch grappig dat Groen! nu ook al voorstellen van het Vlaams Belang gaat overnemen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat genant voor Bill, die het voorstel net komt af te kraken. :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be