![]() |
WAT geen speciaal subforum voor trammoord
wel wel , voor die negerin en de joe kon dat
maar voor dit "incident" niet nest hypocriete zakkewassers :twisted: |
Drink nog een duvel....
|
Het was niet eens een 'trammoord' maar een moord van zes beukende en schoppende 'jongeren' op een oudere man.
En ze werd gepleegd op een bus. |
Citaat:
Er worden zelfs discussies ivm dit onderwerp gesloten......Met als excuus dat je maar moet debatteren in de bestaande threads.:roll: Persoonlijk lijkt mij dat wanneer er voldoende interesse is in een bepaalde thread is, en deze niet ih verkeerde thema staat.....de mods dit moeten toestaan. Anders komt het over alsof men een bepaalde discussie wil dood slaan. |
ik begrijp als linkse eigenlijk toch ook niet waarom er geen subforum voor wordt gemaakt.
ik vind het onderwerp niet zo interressant persoonlijk - en vind dat het nu de andere fora teveel onderspamt. ( wel erg voor die man maar al die heisa :roll: ) |
Citaat:
of het verschil tussen een racistische moord en een "busincident" 21:47 Busincident: drie verdachten opgepakt (update) |
Citaat:
elke agressie is er al één teveel :x |
Duvel, je kan het wel ook gewoon vragen aan de mensen die het forum leiden.
|
Gelieve deze draad in het daarvoor bestemde subforum te zetten, dank u.
De suggestie zal besproken worden. |
Citaat:
Dan zullen we het vlug geweten hebben. |
Citaat:
|
laten we een betoging houden!
|
Citaat:
een subforum had het hoe dan ook al lang moeten zijn naar mijn mening maar soit ik had begrepen dat het hier allemaal vrijwilligers zijn dus moeten we niet teveel klagen. |
De discussie zal verder kunnen gaan in het forum Binnenland.
|
linkse moderatie !!
|
harder roepen, pajot. ze horen u nie.
|
Er komt geen subforum omdat het aantal topics over het onderwerp redelijk beperkt blijft en allemaal netjes in Binnenlandse politiek besproken kunnen worden. Er is ook geen subforum voor elke moord of overval die gepleegd wordt.
mvg, Arnold. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen noemen dit een rechts forum dat gesubsidieerd wordt door het VB en dan is politics ineens weer "links" omdat sommigen hun zin niet krijgen. Sterk hoor, heel sterk! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be