![]() |
Muziek op uw sportclub?
Als u zou gaan/gaat fitnessen, wat zou u dan graag uit de boxen van de fitnesszaal horen schallen qua muziek?
1. Niks 2. Klassieke muziek 3. Pop en een mix met soft rock en wat leuke trendy deuntjes 4. Interessante indie rock en world music 5. rap en nog eens rap en haast u wat PS: hoe oud bent u? Schiftingsvraag: 6. Zou u vrijwillig lid worden van een sportclub die enkel maar keihard RAP (Uh. Uh. You Bitch. Ah. Ah. Yeah. Kiss My ass" zou draaien? Zou u met plezier naar zo'n sportclub gaan en blijven gaan? Hartelijk dank voor uw medewerking!! |
Als ik iets aan mijn conditie wil doen ga ik wel met een paar blokjes lopen/fietsen(mijn "draagbare Muziekspeler" zorgt wel voor de muziek).
Ik heb geen zin om naar fitness te gaan waar ik in het gezelschap ben van een paar johnnie's(of die nu auto- of allochtoon zijn) in van die veelkleurige pakjes. |
schlagermuziek
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Het is 99% rap muziek met "fuck you bitch" en "suck my d*ck" en dat slome ritme, daar krijg ik geen energie van, integendeel, het sloopt mijn zenuwen! |
Citaat:
|
Antwoord 1: industrial, genre Skinny Puppy en Nine Inch Nails
Antwoord 2: ik zou nog liever aan mijn eigen darmen opgehangen worden dan er ooit nog een poot binnen te zetten |
World Music en rap/r'n'b/reggea/hip-hop (pop mag er ook zijn, maar niet te veel)
Ik ben niet oud. Wel, toen ik fitneste, observeerde ik eerst de mensen in de zaal. Voor mij en mijn lichaam maakte het niets uit met welk toestel ik begon. Ik moest gewoon een goed zicht hebben, nl. achter een meisje/dame met een lekkere kont. Niet alleen achter maar soms ook naast, als het meisje/dame tenminste een mooi gezicht of schone borsten had. "Uh. Uh. You Bitch. Ah. Ah. Yeah." Perfect. Shake that ass mag er ook zijn :-) Bio-doping :lol: Hoe sneller de bloedsomloop verloopt, hoe stijver het wordt en hoe vlotter je sport "Kiss My ass" :magniet: Probleem is, ik vind fitnessen niet meer cool. Vroeger was dat de mode :-) Je kunt thuis en elders zoveel als je wilt pompen,buikspieroefeningen etc doen (als je spieren wilt kweken). Je kunt zonder te betalen, zoveel lopen als je wilt (lopen op de loopband is NIET lopen). (als je wilt afvallen) Tientallen baantjes zwemmen is de max! (moet je wel voor betalen :oops: ) Btw, klassiek muziek is goed bij een sauna/Turks bad. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
boenkmuziek
jump, hardcore, geeft energieboost. ik ben 21. |
Middeleeuwse ballades.
|
3. Daar bereik je het grootste publiek mee denk ik.
23 jaar. 6. Zeker niet. Ik ben trouwens om onder andere die reden weggegaan bij mijn fitness. Niks anders dan 'bitch' en 'fuck'. 7. Het gaat hier om Sportplaza in Leuven, ongelofelijk hoe slecht dat beheerd wordt, gelukkig komt er een nieuw bestuur en gaan ze de naam zelfs veranderen. |
Mietje.
|
Ja, vooral. Zou gij zomaar toestemming geven voor domiciliëring aan een groep mongolen?
|
Ja. Al was het om u te pesten.
|
Citaat:
Heb je ook geklaagd bij Sportplaza over die muziek? Ik wel in de Brusselse club, maanden terug. Ben toen een paar maanden niet meer geweest, en nu weer terug - ik loop er na een uurtje zweten gestressd en boos weg van al dat geboenk en "fuck my dick" en "suck your bitch" geram. Heb nu een hele lange mail gestuurd naar het management, maar wacht nog op een respons... |
Ja, ik heb toen een mail gestuurd en vrij snel antwoord gekregen.
Echt tevreden was ik niet toen ik las dat er niet direct voor een oplossing kon gezorgd worden, dat ze dan maar voorlopig cd's blijven draaien van het personeel (of vriendjes van het personeel) dat ze afhankelijk waren van verschillende externe partijen en over smaken die verschillen en nog meer blabla. |
[quote=stephen-;1781804]Ja, ik heb toen een mail gestuurd en vrij snel antwoord gekregen.[quote]
Ik heb ook geschreven. Wat een onzin dat ze afhankelijk zijn van enkele cd's :roll: Ik heb hen gevraagd of ze, indien ze niet in staat zijn een gevarieerder soort lawaai aan te bieden, ze misschien volgende oplossingen kunnen kiezen: 1) de radio aanzetten op één of andere easy listening zender 2) me dagen/uren voorstellen waarop géén rap gedraaid wordt omdat ik anders 3) mijn abonnement opzeg. Ben benieuwd, wacht nog op antwoord... Laatst zat tussen hun muziek keuze zelfs een "Paris Banlieue Sarkozy"- Parijse Relletjes song.. :roll: Ik vraag me echt af of ze niet bang zijn alleen krapuul over te houden onder hun clienteel? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be