![]() |
Het moest er eens van komen...
Citaat:
|
Citaat:
De gaten in de markt zijn legio: Fucker's International Airways, Racist's International Airways, Burper's International Airways etc. Mooi ding toch, die vrije markt. |
Zalig. Leve de vrije markt.
|
Enfin, zo kom je toch gauw mensen tegen - je geraakt gemakkelijker aan de praat, ik zal het zo zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prima idee!! :cheer:
Al gaat er misschien wel heeel veel rook binnenhangen als een heel vliegtuig zit te paffen. Maar als ze dan zorgen dat je een raampje kan openzetten moet dat te doen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus, neen, ik denk het niet. |
Citaat:
Allez, met uw rug naar beneden, naar beneden vallen bedoel ik eh. 't Is niet dat ge ook zonder uw rug naar beneden kunt vallen natuurlijk. Op uwe rug naar beneden naar onder vallen eigenlijk. Met uw rug naar onder, naar beneden vallen, dat is het! Zou je dan ook niet kunnen roken? |
In Mexico is dat al langer hoor, toch toen ik er was. Het ging wel enkel om binnenlandse vluchten, dus geen vluchten vanuit Mexico naar een ander land.
Nu is de vraag natuurlijk, mag men boven international wateren een jointje opsteken, mits dit toegelaten is door de uitbaters van het vliegtuig natuurlijk. |
Citaat:
|
Ik denk dat die mannen best nog wel eens winst zullen kunnen maken.
Ik denk dat er wel rokers te vinden zijn die zo een vlucht boeken (zeker mocht het voor lange-afstandsvluchten zijn). Die kunnen rokers immers moeilijk volhouden zonder sigaret. |
Volgens mij maakt het de controles van de fuselage best wel kut. De aanslag van rook heeft al eens de neiging om in cracks te kruipen en ze zo onzichtbaar te maken, vooral de kleintjes.
|
Citaat:
Hetzelfde geldt trouwens ook voor schepen in internationale wateren; je komt dus nooit zomaar in een situatie van volslagen wetteloosheid terecht. De vlag bepaalt het toepasselijke recht. |
Leve het liberalisme.
|
Sex airways.
De eerste vliegende bordelen. Gat in de markt ? Absoluut.:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be