Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Lijkjes van verdwenen Stacy & Nathalie gevonden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52278)

Antoon 28 juni 2006 11:17

Lijkjes van verdwenen Stacy & Nathalie gevonden

Citaat:

HLN BREAKING NEWS
Bij zoekwerken die de speurders hebben uitgevoerd in een spoorwegberm in Luik is onder een riooldeksel het lijk van Stacy Lemmens gevonden, het meisje van 7 dat meer dan twee weken geleden verdween. Het kind is met zekerheid vermoord. Van Nathalie is er voorlopig nog geen spoor.

Het lichaam werd gevonden in een doodlopende straat, de Rue Macors, op 400 meter van het café waar ze voor het laatst gezien werd. Pas bij een tweede zoektocht, nadat het hoge gras gemaaid werd, deden speurders de akelige ontdekking. De ouders werden door het gerecht op de hoogte gebracht van de ontdekking.

Erg toch, hé? :-(

[SIZE=1]Vermoed wordt dat het om de [/SIZE]
[SIZE=1]zevenjarige Stacy gaat.[/SIZE]

SethMoN 28 juni 2006 11:19

R.I.P.:cry:

Piet Hein 28 juni 2006 11:20

Verschrikkelijk ik hoop dat ze de daders pakken (als het om moord gaat tenminste).

Pietje 28 juni 2006 11:21

Zeer erg !! :-(

xylitar 28 juni 2006 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 1781493)
Erg toch, hé? :-(

[SIZE=1]Vermoed wordt dat het om de [/SIZE]
[SIZE=1]zevenjarige Stacy gaat.[/SIZE]

:cry: wederom een zwarte dag, verschrikkelijk.....:cry:

Knuppel 28 juni 2006 11:49

De ouders van Nathalie weten niet of hun kind nog leeft, en welke lijdensweg het misschien op dit eigenste moment ondergaat...:?

Djiezes 28 juni 2006 11:50

Ieders stille vrees lijkt nu realiteit te worden... Mijn oprechte deelneming aan de ouders.

Jong N-VA'er 28 juni 2006 11:51

Het ergste zou nu nog zijn dat blijkt dat de enige verdachte in deze zaak er niks mee te maken heeft. De echte dader(s) zal/zullen dan wel lachen...:(

Jong N-VA'er 28 juni 2006 11:52

Ach het was wel te verwachten dat men die meisjes niet meer levend zou terugvinden, al is er natuurlijk voor Nathalie nog altijd dat sprankeltje hoop, want zij is blijkbaar nog niet teruggevonden. Alhoewel, als ze beide vermoord zijn, vrees ik dat ze haar ook wel gauw zullen vinden.

Knorretje 28 juni 2006 11:53

Arm schaapje.
Wat een smeerlappen lopen er in deze wereld toch niet rond ! :twisted:

circe 28 juni 2006 11:56

Het gaat altijd mijn voorstellingsvermogen te boven als ik moet beseffen dat er "mensen" rondlopen die zulke daden met kinderen uitvoeren.

Knuppel 28 juni 2006 11:56

Vrij rond, ondanks dat ze vaak gekend zijn...

Derk de Tweede 28 juni 2006 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1781560)
De ouders van Nathalie weten niet of hun kind nog leeft, en welke lijdensweg het misschien op dit eigenste moment ondergaat...:?

Daar zat ik ook net aan te denken.
Onzekerheid is vaak nog erger dan weten dat je kind dood is.

Jong N-VA'er 28 juni 2006 12:00

Even naar het middagnieuws gaan kijken.

ekskimo 28 juni 2006 12:13

ik zag het net op het nieuws en heb er kippenvel van
:-(

Herr Flick 28 juni 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein (Bericht 1781503)
Verschrikkelijk ik hoop dat ze de daders pakken (als het om moord gaat tenminste).

Een kind komt niet zomaar onder een riooldeksel terecht hé...

ilfalco 28 juni 2006 12:22

... om droevig van te worden. Hopelijk ontloopt de dader z'n straf niet.:evil:

Duym 28 juni 2006 12:22

Na het vernemen van het droevige nieuws zei Prins Flup dat hij als blijk van respect niet meer over zijn missie zal praten. Moest het nu niet ongepast zijn, zou ik een billenkletsend emoconnetje plaatsen. Is die man wel goed bij zijn hoofd?

Bovendien een staaltje van een nooit gehoorde recuperatie. Flup denkt wellicht nu een goede reden te hebben om zijn domme mond te mogen houden. Ik heb veel respect voor het Nederlandse prinsenpaar, maar alleen al om prins Flup zou ik verlegen zijn om me Belg te noemen.

xylitar 28 juni 2006 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 1781584)
Daar zat ik ook net aan te denken.
Onzekerheid is vaak nog erger dan weten dat je kind dood is.

ja, idd...

Ik hoop dat ze snel word gevonden.... levend wel te verstaan....

vjeeke 28 juni 2006 12:22

veel sterkte voor de ouders en hopelijk pakken ze maar snel de daders

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be