![]() |
Feryn vrijgesproken van racisme
Citaat:
|
Ik verschiet ervan.
|
Ik niet.
|
Het gaat hier dan ook niet over een politieke partij maar over een zelfstandige.
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige die in deze zaak schade heeft geleden, is de onschuldige. Qua beschadiging is de operatie van het onvolprezen inquisitiecentrum geslaagd. |
Het CGKR is dus toch niet almachtig!
|
Citaat:
|
Citaat:
Een paar jaar geleden heeft dat centrum tegen mij ook zo'n voze klacht ingediend. Er is nooit iets van gekomen, maar ik heb wel geld aan een advocaat mogen uitgeven, terwijl diegenen die zo'n actie (onder de verantwoordelijkheid van Verhofstadt!) in gang steken, dat gewoon doen met centen die de fiscus voor hen heeft bijeengeharkt. |
Men had beter Feryn verplicht van de namen door te geven van die klanten die geen allochtonen wensten. Dan had men die kunnen vervolgen en zou een veroordeling tercht zijn geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft U nog van zulke voorstellen waar ANDEREN aan moeten voldoen? |
Citaat:
Buzze, nog nooit in een huis gewoond ? 'k Vind dat je geen recht van spreken hebt. Idd, pizza's laten leveren aan de voordeur en dat soort dingen, dat kan. Maar een garagepoort installeren, dan weten ze al veel meer van je huis (verkenning heet dat). Idd, 't moet daarvoor geen Marokkaan zijn maar de kans is groter. Mijn tuin aangelegd met de hulp van Oost-Europeanen/illegalen (illegalen : kwam 'k pas achter toen de baas veroordeeld werd). Maanden later het huis leeggepikt en wagen meegenomen. Daders (Oost-Europees) opgepakt toen wagen gespot werd (total loss) en uit het land gezet (sic). Maanden later poging tot. Maanden later waren ze aan het inbreken in de auto onder de carport. 'k Kon ze net niet aan m'n mes rijgen... Nu woon 'k wat rustiger en idd, binnen een paar jaar een nieuwe garagepoort nodig. Maar 'k doe het liever zelf. Mijn huis, mijn terrein en ik beslis wie daarover mag lopen. |
Citaat:
Aangeklaagd worden door het Inquisitiecentrum wordt stilaan een keurmerk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be