Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hackers solidair met de onderdrukte Palestijnen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52306)

stonaar 28 juni 2006 23:11

Hackers solidair met de onderdrukte Palestijnen

Citaat:

[SIZE=1][SIZE=4]Marokkaanse aanval op Israëlische websites[/SIZE]

[/SIZE][SIZE=1]door Inez Polak[/SIZE]

Meer dan 750 Israëlische websites zijn gisteren in een paar uur tijd gekraakt. De boodschap die de hackers achterlieten luidde: You’re killing Palestinians, we’re killing servers (jullie doden Palestijnen, wij doden 'servers').

De hackers zijn leden van leden van een Marokkaanse groep die zich 'Het Duivelsteam' noemt. Dezelfde groepering is verantwoordelijk voor de meeste aanvallen op Israëlische internetsites het afgelopen jaar. Volgens een zegsman van de groepering bestaat deze uit een twintigtal Marokkaanse jongeren, die zich tot doel hebben gesteld het verzet tegen de Israëlische bezetting te steunen.

Gisteren was de grootste aanval op internet tot dusver en hij volgde meteen op de Israëlische inval in de Gazastrook.

Tot de sites die zijn aangevallen behoren een bank voor soldaten, een ziekenhuis, de site van de jongeren van de Kadima-partij (van premier Olmert) maar ook tal van autoverhuurbedrijven.

Volgens Ynet, de site van de Israëlische krant Jediot Achronot (www.ynetnews,com) zijn vele Israëlische sites dagelijks het mikpunt van hackers.

bron
Andersom zou toffer geweest zijn. De Israëlieten Marokkaanse websites zouden hacken, en de Palestijnen weerloze Israëlieten koelbloedig zouden afmaken.

illwill 29 juni 2006 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1783118)
Andersom zou toffer geweest zijn. De Israëlieten Marokkaanse websites zouden hacken, en de Palestijnen weerloze Israëlieten koelbloedig zouden afmaken.

Blijkbaar telt een jood voor hen idd helemaal niet mee. Zij doden ook israelieten dus... er valt niets om te draaien, het blijft hetzelfde.

BigF 29 juni 2006 16:45

Citaat:

Wiet heeft wel een heeel raar effect op jou seg.

Jazeker 29 juni 2006 17:14

Citaat:

Ja, erg tof.

:?

PollyCorrect 29 juni 2006 19:07

Citaat:

Daar zijn de Israeli's, in tegenstelling tot een paar marginale Vlamingen, nét een ietsje te beschaafd voor.

Gelukkig maar.

stonaar 30 juni 2006 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1784301)
Daar zijn de Israeli's, in tegenstelling tot een paar marginale Vlamingen, nét een ietsje te beschaafd voor.

Gelukkig maar.

Ik ben géén Vlaming*, als u op mij doelde.

Griekse Vlaming kan nog net door de beugel ;-)

(Israëli = Arabieren,Druzen,joden,...

Israëlieten = joden

right?)

Lof der Zotheid 30 juni 2006 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1785659)
Ik ben géén Vlaming*, als u op mij doelde.

Griekse Vlaming kan nog net door de beugel ;-)

(Israëli = Arabieren,Druzen,joden,...

Israëlieten = joden

right?)

Waarom noemt ge ze dan geen Hebreeërs? Da's een nóg oudere vorm van ze te beschrijven. Ik kan u dan net zo goed een Helleen noemen...

stonaar 30 juni 2006 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1785682)
Waarom noemt ge ze dan geen Hebreeërs? Da's een nóg oudere vorm van ze te beschrijven. Ik kan u dan net zo goed een Helleen noemen...

Jood klinkt, na veelvuldig gebruik, als een scheldwoord :oops:

Israëliet = 1ste rangsburger van Israël

De taal is misschien wel Hebreeuws, ja ...

Lof der Zotheid 30 juni 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1785725)
Jood klinkt, na veelvuldig gebruik, als een scheldwoord :oops:

Daar kan ik mee inkomen...

Citaat:

Israëliet = 1ste rangsburger van Israël

Israëliet is een bijbelse beschrijving van een jood.

Citaat:

De taal is misschien wel Hebreeuws, ja ...

Hebreeër (niet de taal Hebreeuws!!) is een synoniem voor Israëliet, maar dan nog ouder.

stonaar 30 juni 2006 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1785732)
Daar kan ik mee inkomen...

Israëliet is een bijbelse beschrijving van een jood.

Hebreeër (niet de taal Hebreeuws!!) is een synoniem voor Israëliet, maar dan nog ouder.

Dat wist IK wel, maar ik denk dat dat voor vewarring gaat zorgen. Israëliet trekt heel hard op Israêli dus, is dat de meest voor de hand liggende benaming, dacht ik.

Lof der Zotheid 30 juni 2006 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1785760)
Dat wist IK wel, maar ik denk dat dat voor vewarring gaat zorgen. Israëliet trekt heel hard op Israêli dus, is dat de meest voor de hand liggende benaming, dacht ik.

Ah, vandaar... Excuseer...:oops:

Jazeker 1 juli 2006 00:29

Vreemd hoe linksen zich uitputten in het voorzien van iedereen die niet links is van het naamplaatje "nazi" terwijl ze zich tegenwoordig zo erg uitleven in jodenhaat.

Supe®Staaf 1 juli 2006 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1784301)

Gelukkig maar.

Zeker van?

Op 22 maart werd Hamas-leider Sheikh Ahmad Yassin, een 66-jarige verlamde man in een rolstoel, vermoord tijdens een Israëlische luchtaanval toen hij een moskee in Gaza-stad verliet na het ochtendgebed.

stonaar 1 juli 2006 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1786284)
Vreemd hoe linksen zich uitputten in het voorzien van iedereen die niet links is van het naamplaatje "nazi" terwijl ze zich tegenwoordig zo erg uitleven in jodenhaat.

Vreemd hoe rechtsen zich uitputten in het voorzien van iedereen die niet rechts is van het naamplaatje "nazi" terwijl ze zich tegenwoordig zo erg uitleven in jodenhaat.

Ambiorix 1 juli 2006 10:51

idd, degoutant-laffe en bloedige staatsterreur. Maar ja, het is een bevoorrechte partner van 's werelds politie. We kunnen er beter alleen maar goed over zeggen dan:roll:

Basy Lys 1 juli 2006 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1786540)
idd, degoutant-laffe en bloedige staatsterreur. Maar ja, het is een bevoorrechte partner van 's werelds politie. We kunnen er beter alleen maar goed over zeggen dan:roll:

Yassin was de leider van een terroristische organisatie.

Supe®Staaf 1 juli 2006 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 1786582)
Yassin was de leider van een terroristische organisatie.

Hetzelfde kan probleemloos van Bush gezegd worden, of van Sharon, en de palestijnen zullen dit beamen.
Het is slechts een kwestie van standpunt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be