![]() |
Valsheid in geschrifte ongestraft...
Vrijgesproken van uitschrijven valse attesten
wo 28/06/06 - In Antwerpen is een dokter in beroep vrijgesproken van het uitschrijven van valse attesten aan illegalen. Hij was in eerste aanleg veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel, omdat hij valse attesten zou hebben uitgeschreven aan een honderdtal asielzoekers. Met die attesten konden ze bewijzen dat ze al een hele tijd in ons land woonden. De regularisatiecommissie vond het vreemd dat hij zoveel attesten had geschreven en de rechtbank volgde in eerste instantie die redenering. Maar het hof van beroep spreekt de man nu vrij, net zoals alle asielzoekers die eerst ook een straf hadden gekregen. Tja en dan is men verwonderd dat het geloof in het gerecht op een nulpunt zit.... |
Jaloerse tik.
|
Misdaad loont
|
ze wordt zeker niet bestraft...
oja de "dokter" is in Borgerhout en wijde omstreken gekend voor zijn 'schrijfgedrag'. als je thuis wil blijven omdat je geen goesting hebt om te werken, daar kan je altijd terecht... |
Worde'r armer van? Ongelukkiger? Onveiliger? Neen.
|
Toch wel want door die zijn valsheid in geschrifte zijn ook criminelen hier kunnen blijven en zelfs een belgisch paspoort kunnen bemachtigen..
|
Citaat:
Neen :wink: |
Citaat:
En het is illigaal, ik begrijp niet waarom een rechter zo'n figuur vrijspreekt. |
Citaat:
|
Citaat:
Is even ontspannen en een pauzeke nemen kan goed doen voor het herstel van de levende hercencel...:lol: |
wat was de reden van z'n vrijspraak?
(en kom nu nie af van: 'omdat het ne allochtonenknuffelaar is'. Da kan best zijn, maar ik wil weten welke elementen in het dossier een rol hebben gespeeld om tot vrijspraak te leiden) |
Citaat:
Maar als je een egoïst bent, hoeft het je niets te schelen omdat je er persoonlijk niet direct last van hebt. Dat is juist. Ik heb er ook persoonlijk niet direct last van als morgen een paar skinheads een illegaal in brand steken, zolang ze het niet vlak voor mijn deur doen terwijl ik aan het eten ben. Word'ik er armer van ? Ongelukkiger ? Onveiliger ? Neen. Brave new world. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan als een klein kint bij vadertje staat gaan klikken. |
Citaat:
En zeg nu eens duidelijk aan welke eisen (wat zijn die toch anarchistisch) ik moet voldoen om (in uw ogen) anarchistisch te zijn? |
Dezelfden die zich nu opjagen over deze vrijspraak waren aan het jubelen bij de vrijspraak van Fereyn.
Als Fereyn werd vrijgesproken dan heeft het dossier daartoe geleid en stond het bedrijf recht in zijn schoenen. Hetzelfde voor deze dokter. |
;)
|
Citaat:
|
:-d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be