Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   maatschappij is rot geworden 2 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52316)

King of beggars and fleas 29 juni 2006 10:49

maatschappij is rot geworden 2

jaja t zijn harde tijden :roll:

volgens mij is het gewoon kwestie van jullie niet allemaal te laten mee trekken in die neerwaartse mentaal minderwaardige spiraal.

de wereld is de materialisatie van de resultante van al onze gedachten, overtuigingen, angsten enz.

dus gewoon blijven geloven in de goede afloop op de een of andere manier ( hoe maakt nie echt uit.) en ge zijt de rots in de branding.

nie laten meeslepen dus door elk windje dat er voorbij waait

laat maar waaien - t gaat wel voorbij

en na regen komt zonneschijn en zo van die dingen ;-)

SethMoN 29 juni 2006 10:51

kom hier dat ik je een tong draai.;-)

King of beggars and fleas 29 juni 2006 10:52

:lol:

cookie@vws 29 juni 2006 18:48

Och, bij het uitzetten van zon gaat de aarde toch opgeslokt worden... spijtig voor al die grondbezitters wel...

Bhairav 29 juni 2006 22:44

Al hun werk voor niks. :(

pinbag 29 juni 2006 23:11

rap de nieuwe jaren 60 =p

Heftruck 29 juni 2006 23:59

Pffff, der zit een gat in mijn kous, de wereld is rot.

Metternich 30 juni 2006 00:26

Weeral een onderwerp met diepe inhoud...

Het zien van uw peiling doet ons pijn aan de ogen.

1handclapping 30 juni 2006 00:37

Kobaf : er worden weeral meer dan 2 % meer kindjes geboren in vlaanderen
dus zo pessimistisch zijn de mensen nu ook weer niet. We moesten sportmanifestaties organizeren voorbehouden aan dopinggebruikers, dat zou veel oplossen.

King of beggars and fleas 30 juni 2006 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 1784696)
Kobaf : er worden weeral meer dan 2 % meer kindjes geboren in vlaanderen

zeg maak mij nu niet pessimistisch he. vlaanderen is maar een zakdoek groot zelle en we zijn nu al één van de dichtstbevolkte regio s - dus stop maar al met de konijnen uit te hangen he

Metternich 30 juni 2006 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1784740)
zeg maak mij nu niet pessimistisch he. vlaanderen is maar een zakdoek groot zelle en we zijn nu al één van de dichtstbevolkte regio s - dus stop maar al met de konijnen uit te hangen he

Op naar de miljard Vlamingen 8)

StevenNr1 30 juni 2006 01:51

Overduidelijk de twee optie.

noenkel swa 30 juni 2006 01:56

ik mis elio di rupo in de peiling

Metternich 30 juni 2006 02:03

Ik heb voor de facteur gestemd. Kwestie van die mens zijn moment in de zon ook eens te gunnen.

Jazeker 30 juni 2006 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1784275)
Och, bij het uitzetten van zon gaat de aarde toch opgeslokt worden... spijtig voor al die grondbezitters wel...

Ehm... we moeten daar nog een paar miljoen of miljard jaartjes op wachten. We hebben een leventje dat met veel geluk 80 jaar ver gaat. We kunnen dus wel wat zorgen voor onszelf, onze kinderen en misschien voor onze buren en vrienden en het zorgen voor een maatschappij hier. onze kids of die van onze vrienden gaan hier ook leven. geef hen maar een maatschappij met meer contact dan de onze. Geen anonieme cheques meer. liever de buurvrouw die soep brengt naar de zieke buur.

King of beggars and fleas 30 juni 2006 02:11

Citaat:

We moesten sportmanifestaties organizeren voorbehouden aan dopinggebruikers, dat zou veel oplossen.

mja ik weet niet eigenlijk.

Volgens mij zouden we beter sportmanifestaties organiseren voorbehouden aan dopinggebruikers.

dat zou alles oplossen.

Metternich 30 juni 2006 02:15

Citaat:

We moesten sportmanifestaties organizeren voorbehouden aan dopinggebruikers, dat zou veel oplossen.

Voor mijn part brengen we gladiatorengevechten terug. Twee veroordeelde pedofielen tegenover elkaar. De winnaar zit levenslang, de verliezer, tsja....Uiteraard is dit puur vrijwillig, ze mogen voor mijn part ook direct voor de galg kiezen.

Ja, ik weet het. Klinkt enorm extreem maar eens zien hoeveel mensen dan nog voor de doodstraf durven pleiten.

Jazeker 30 juni 2006 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1784766)
mja ik weet niet eigenlijk.

Volgens mij zouden we beter sportmanifestaties organiseren voorbehouden aan dopinggebruikers.

dat zou alles oplossen.

hevig gesponsorde en gesubsidieerde sportmanifestaties zijn gewoon brood en spelen. 1 punt waarop ik het eens ben met Marx.

Jazeker 30 juni 2006 02:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1784768)
Voor mijn part brengen we gladiatorengevechten terug. Twee veroordeelde pedofielen tegenover elkaar. De winnaar zit levenslang, de verliezer, tsja....Uiteraard is dit puur vrijwillig, ze mogen voor mijn part ook direct voor de galg kiezen.

Ja, ik weet het. Klinkt enorm extreem maar eens zien hoeveel mensen dan nog voor de doodstraf durven pleiten.

Lovely. We gaan dat doen. nu meteen! :D

King of beggars and fleas 30 juni 2006 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1784781)
hevig gesponsorde en gesubsidieerde sportmanifestaties zijn gewoon brood en spelen. 1 punt waarop ik het eens ben met Marx.

ik ben het daar ook mee eens maar ik denk dat dergelijke sportmanifestaties in de tijd van Marx niet bestonden en hij daarover derhalve onmogelijk een mening kan hebben geventileerd. Mocht ik mij vergissen dan mag je me altijd een citaat uit één van zijn werken voor de voeten werpen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be