![]() |
maatschappij is rot geworden 2
jaja t zijn harde tijden :roll:
volgens mij is het gewoon kwestie van jullie niet allemaal te laten mee trekken in die neerwaartse mentaal minderwaardige spiraal. de wereld is de materialisatie van de resultante van al onze gedachten, overtuigingen, angsten enz. dus gewoon blijven geloven in de goede afloop op de een of andere manier ( hoe maakt nie echt uit.) en ge zijt de rots in de branding. nie laten meeslepen dus door elk windje dat er voorbij waait laat maar waaien - t gaat wel voorbij en na regen komt zonneschijn en zo van die dingen ;-) |
kom hier dat ik je een tong draai.;-)
|
:lol:
|
Och, bij het uitzetten van zon gaat de aarde toch opgeslokt worden... spijtig voor al die grondbezitters wel...
|
Al hun werk voor niks. :(
|
rap de nieuwe jaren 60 =p
|
Pffff, der zit een gat in mijn kous, de wereld is rot.
|
Weeral een onderwerp met diepe inhoud...
Het zien van uw peiling doet ons pijn aan de ogen. |
Kobaf : er worden weeral meer dan 2 % meer kindjes geboren in vlaanderen
dus zo pessimistisch zijn de mensen nu ook weer niet. We moesten sportmanifestaties organizeren voorbehouden aan dopinggebruikers, dat zou veel oplossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overduidelijk de twee optie.
|
ik mis elio di rupo in de peiling
|
Ik heb voor de facteur gestemd. Kwestie van die mens zijn moment in de zon ook eens te gunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zouden we beter sportmanifestaties organiseren voorbehouden aan dopinggebruikers. dat zou alles oplossen. |
Citaat:
Ja, ik weet het. Klinkt enorm extreem maar eens zien hoeveel mensen dan nog voor de doodstraf durven pleiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be