![]() |
Drie antwerpse minderjarigen opgepakt v gewelddadige overval
Minderjarigen opgepakt voor gewelddadige overval in Poppel
Drie allochtone minderjarige Antwerpenaren die verdacht worden van een overval met geweld in een huis in Poppel enkele maanden geleden, zijn opgepakt. Dit meldt het parket van Turnhout donderdag. Het drietal werd voorgeleid bij de Antwerpse jeugdrechter. Het trio zou op 28 maart, met minstens nog twee medeplichtigen, de woning binnengedrongen zijn en de bewoners meer dan twee uur lang vastgehouden hebben. De slachtoffers werden geboeid en meermaals geslagen. De daders verlieten de woning met een eerder beperkte buit toen de zoon van de bewoners arriveerde. Hij werd met een koevoet aangevallen en moest opgenomen worden in het ziekenhuis. De speurders kwamen de verdachten op het spoor door vingerafdrukken in een gestolen wagen die in de buurt van de overval werd aangetroffen. Nauwelijks te geloven, het zijn toch allemaal zo'n brave dutskes. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn toch allemaal zo lief meneer. Ze doen allemaal sport bij een madam Somers ofziets en sport is gezond.... [SIZE=1]voor sommigen dan toch[/SIZE]. |
madam Bouazza vroeg het nog : waarom haten jullie onze kinderen
omdat het crapuul is begot |
Nog vijf stuks, waarvan drie opgepakt, uit de "kleine minderheid".
Maar er is niets aan de hand hoor, géén verband tussen allochtoon en crimineel. Trouwens, ook deze jongeren werden geprovoceerd door hun slachtoffers en ze zijn zelf dagelijks slachtoffer van racistische discriminatie en ongelijke kansen. |
Boek 'Het dwaze taboe' € 20.00 Nvt.
Een meta-analyse van internationale en nationale studies omtrent 'criminaliteit en etniciteit'. Marjan Bodein en Gerolf Annemans - uitgegeven in 2005 door Egmont - 272 blz. |
Achter iedere dader staan 10 sympathisanten van hun eigen volk die er begrip voor opbrengen.
De "kleine minderheid" bestaat gewoon niet. |
Citaat:
Ooit gelezen? Er is zoveel mis met dat boek dat het niet meer mooi is, echt belachelijke zever.... |
Citaat:
|
Ik bedoel dat ze knoerten van methodologische fouten maken, en de verkeerde conclusies trekken, enzovoort....
|
Dader aanslag Zelzaats terras angehouden
Een 41 jarige man is aangehouden voor poging tot doodslag nadat hij vrijdag 16 juni in Zelzate met zijn wagen bewust was ingereden op het terras van café 't Kelderken. Daarbij raakte cafébezoekster M. Dh. (49) zwaar gewond. Haar vriend ........... (41) kwam er vanaf met enkele kneuzingen.
Dader Mohamed E.B. een man van Marokkanse afkomst, was in het café de deur gewezen na een dronkemansruzie. Als waak reed hij als een kamikazepiloot op het terras in. (bron:Passe partout Nr: 26) Dit is niet in het nieuws geweest, geen enkele krant heeft het gebracht. En ik die dacht dat die mannen niet mochten drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, de dader verdient een strenge straf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed dat het abces nu de laatste tijd zo openlijk openspat, zodat er niet meer naast kan gekeken worden! |
Citaat:
Ik ga akkoord dat men veralgemening moet mijden,maar elke persoon die het heeft meegemaakt is voer voor de bek van het VB,waarom is men zo laks,en waarom treed men niet harder op? Moet men een VBer zijn om tegen misdaad te zijn? |
Citaat:
Jij hebt er zeker en vast net een cursus "Hoe doe ik het best aan cultuurrelativisme zonder dat mijn gesprekspartner er erg in heeft" achter de rug! |
Huisbewoners vallen 3 bezoekende kansarmen aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be