Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groot verdriet in de Kamer... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52333)

stijn 29 juni 2006 17:10

Groot verdriet in de Kamer...

Op initiatief van Kamervoorzitter De Croo is het vragenuurtje met als onderwerp de recente gebeurtenissen uitgesteld tot volgende week.
Volgens De Croo was dit geen ogenblik voor politieke spelletjes...
Als concrete aanleiding noemde de voorzitter het terugvinden van de lichamen van de vermoorde kinderen.

Kwatongen beweren dat dit een zet is van Verhofstadt om in de Kamer (met live-televisie van 'Villa Politica' aanwezig) niet voluit op zijn lelijke bek te gaan.

De leugenachtige premier vond het immers nodig om een uitspraak te doen over een verstrenging van de wet Lejeune daar waar zijn eigen regering onlangs voor een versoepeling van die wet heeft gezorgd.
Een debat in de Kamer met een gelijktijdige live-uitzending op de TV, kon Verhofstadt wel missen.

Het is de eerste maal in de geschiedenis van het parlement dat dit zich voordoet.

gsus 29 juni 2006 17:32

Jaja, linkse VRT...
samenspanning....
slachtofferrol....
Verhofstadt is ne lul...

We kennen het liedje

Belga 29 juni 2006 18:16

En ondertussen zegt De Crem: Dat was op inintiatief van onze fractie, als dat niet naar stemmen ronselen ruikt.

leeuwenhart 29 juni 2006 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijn (Bericht 1784120)
Op initiatief van Kamervoorzitter De Croo is het vragenuurtje met als onderwerp de recente gebeurtenissen uitgesteld tot volgende week.
Volgens De Croo was dit geen ogenblik voor politieke spelletjes...
Als concrete aanleiding noemde de voorzitter het terugvinden van de lichamen van de vermoorde kinderen.

Kwatongen beweren dat dit een zet is van Verhofstadt om in de Kamer (met live-televisie van 'Villa Politica' aanwezig) niet voluit op zijn lelijke bek te gaan.

De leugenachtige premier vond het immers nodig om een uitspraak te doen over een verstrenging van de wet Lejeune daar waar zijn eigen regering onlangs voor een versoepeling van die wet heeft gezorgd.
Een debat in de Kamer met een gelijktijdige live-uitzending op de TV, kon Verhofstadt wel missen.

Het is de eerste maal in de geschiedenis van het parlement dat dit zich voordoet.

kom kom, de eerste keer dat verhofstadt het parlement op die manier platlegt?
Ik kan het niet meer tellen....

Bhairav 29 juni 2006 23:03

"Laten we geschokt reageren" besloten ze op een zeker moment.

Heftruck 29 juni 2006 23:14

Ach, die populistische zever zijn we toch gewend? Vooral van mensen die er niets mee te maken hebben maar het toch heel belangrijk vinden om een statement te maken of de ouders te troosten. :roll: "Laten we eens positief in het nieuws komen."

zorlac 30 juni 2006 04:00

Het vragenuurtje uitstellen, .......net als er zovele vragen zijn:roll: .

Ik treed de threadstarter bij dat hier idd meer achter zit, en men geen zin had in 'lastige' vragen(vooral ivm busmoord/slappe aanpak pedofielen).

Dit doen, met als excuus de lijkjes van S&N is misselijkmakend, en toont aan dat deze regering, met Verhofstadt op kop, van nix vies is:evil:

zorlac 30 juni 2006 04:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gsus (Bericht 1784143)
Jaja, linkse VRT...
samenspanning....
slachtofferrol....
Verhofstadt is ne lul...

We kennen het liedje

Weerleg het dan eens.

ancapa 30 juni 2006 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1784617)
"Laten we geschokt reageren" besloten ze op een zeker moment.

en allemaal een zakdoek nemen... spijtig dat bert Blijter er niet was, die werkt altijd aanstekelijk :cry: en op mijn zenuwen :x

wat een bende hypocrieten

Bhairav 30 juni 2006 06:41

Inerdaad. Kijk eens aan, we hebben hierover dezelfde mening.

Herr Flick 30 juni 2006 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1784796)
Het vragenuurtje uitstellen, .......net als er zovele vragen zijn:roll: .

Ik treed de threadstarter bij dat hier idd meer achter zit, en men geen zin had in 'lastige' vragen(vooral ivm busmoord/slappe aanpak pedofielen).

Dit doen, met als excuus de lijkjes van S&N is misselijkmakend, en toont aan dat deze regering, met Verhofstadt op kop, van nix vies is:evil:

Na het proberen verdoezelen van een racistische moord door een bende "jongeren" nu ook nog het verkrachten van de democratie, !

maar ja van de Guy hadden we niks anders verwacht natuurlijk...

Trouwens waar zit den Berre met zijn medeleven, ik wacht nu al bijna een week ... om dat eruit te horen komen, wat voor de ene kan, kan blijkbaar niet voor de ander...

SirGalahad_ 30 juni 2006 08:35

Beste mensen, ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen hebben voor onze politiekers. Niet vergeten dat wij het zijn die die onozelaars aan de macht brengen. Dat we uiteindelijk geen kl@ten meer te zeggen hebben, dat ze toch hun eigen ding doen, ondanks protest van de kiezers...

Eens heel die stal eens goed uitkuisen, particratie tegengaan, vader-zoon/dochter toestanden beperken enz...

Ah whatever...

Zwarte Spion 30 juni 2006 08:41

Het debat volgende week kan dienen om aan te tonen dat het geweld weer tot een minimum werd herleid. Nu is zelfs Demoor zelf de dader als je de kranten leest!

Heftruck 30 juni 2006 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 1784909)
Beste mensen, ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen hebben voor onze politiekers.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Nee.

Amon_Re 30 juni 2006 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 1784909)
Beste mensen, ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen hebben voor onze politiekers. Niet vergeten dat wij het zijn die die onozelaars aan de macht brengen. Dat we uiteindelijk geen kl@ten meer te zeggen hebben, dat ze toch hun eigen ding doen, ondanks protest van de kiezers...

Eens heel die stal eens goed uitkuisen, particratie tegengaan, vader-zoon/dochter toestanden beperken enz...

Ah whatever...

Ge bedoelt tot actie overgaan? De Wetstraat bezetten en zo? Have fun motivating people....

[SIZE=1](ps: Ik ben het wel met je eens)[/SIZE]

maddox 1 juli 2006 03:45

Citaat:

Beste mensen, ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen hebben voor onze politiekers.
Ik heb evenveel respect voor een politieker als voor een net uitgescheten lintworm. Beide soorten zijn parasieten.

Ratzo 1 juli 2006 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 1786345)
Ik heb evenveel respect voor een politieker als voor een net uitgescheten lintworm. Beide soorten zijn parasieten.

Wie heeft ze aan de macht gebracht?

Al wat je nodig hebt om de maatschappij te veranderen is een meerderheid. Start zelf een partij en zorg dat je verkozen raakt.

De groenen hebben het geprobeerd; we weten waar ze geƫindigd zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be