![]() |
Groot verdriet in de Kamer...
Op initiatief van Kamervoorzitter De Croo is het vragenuurtje met als onderwerp de recente gebeurtenissen uitgesteld tot volgende week.
Volgens De Croo was dit geen ogenblik voor politieke spelletjes... Als concrete aanleiding noemde de voorzitter het terugvinden van de lichamen van de vermoorde kinderen. Kwatongen beweren dat dit een zet is van Verhofstadt om in de Kamer (met live-televisie van 'Villa Politica' aanwezig) niet voluit op zijn lelijke bek te gaan. De leugenachtige premier vond het immers nodig om een uitspraak te doen over een verstrenging van de wet Lejeune daar waar zijn eigen regering onlangs voor een versoepeling van die wet heeft gezorgd. Een debat in de Kamer met een gelijktijdige live-uitzending op de TV, kon Verhofstadt wel missen. Het is de eerste maal in de geschiedenis van het parlement dat dit zich voordoet. |
Jaja, linkse VRT...
samenspanning.... slachtofferrol.... Verhofstadt is ne lul... We kennen het liedje |
En ondertussen zegt De Crem: Dat was op inintiatief van onze fractie, als dat niet naar stemmen ronselen ruikt.
|
Citaat:
Ik kan het niet meer tellen.... |
"Laten we geschokt reageren" besloten ze op een zeker moment.
|
Ach, die populistische zever zijn we toch gewend? Vooral van mensen die er niets mee te maken hebben maar het toch heel belangrijk vinden om een statement te maken of de ouders te troosten. :roll: "Laten we eens positief in het nieuws komen."
|
Het vragenuurtje uitstellen, .......net als er zovele vragen zijn:roll: .
Ik treed de threadstarter bij dat hier idd meer achter zit, en men geen zin had in 'lastige' vragen(vooral ivm busmoord/slappe aanpak pedofielen). Dit doen, met als excuus de lijkjes van S&N is misselijkmakend, en toont aan dat deze regering, met Verhofstadt op kop, van nix vies is:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
wat een bende hypocrieten |
Inerdaad. Kijk eens aan, we hebben hierover dezelfde mening.
|
Citaat:
Na het proberen verdoezelen van een racistische moord door een bende "jongeren" nu ook nog het verkrachten van de democratie, ! maar ja van de Guy hadden we niks anders verwacht natuurlijk... Trouwens waar zit den Berre met zijn medeleven, ik wacht nu al bijna een week ... om dat eruit te horen komen, wat voor de ene kan, kan blijkbaar niet voor de ander... |
Beste mensen, ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen hebben voor onze politiekers. Niet vergeten dat wij het zijn die die onozelaars aan de macht brengen. Dat we uiteindelijk geen kl@ten meer te zeggen hebben, dat ze toch hun eigen ding doen, ondanks protest van de kiezers...
Eens heel die stal eens goed uitkuisen, particratie tegengaan, vader-zoon/dochter toestanden beperken enz... Ah whatever... |
Het debat volgende week kan dienen om aan te tonen dat het geweld weer tot een minimum werd herleid. Nu is zelfs Demoor zelf de dader als je de kranten leest!
|
Citaat:
Nee. |
Citaat:
[SIZE=1](ps: Ik ben het wel met je eens)[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Al wat je nodig hebt om de maatschappij te veranderen is een meerderheid. Start zelf een partij en zorg dat je verkozen raakt. De groenen hebben het geprobeerd; we weten waar ze geƫindigd zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be