![]() |
Dierenmishandeling
Niet dieren moeten beschermd worden, de mens moest verboden worden!
Klik op de video en oordeel zelf. ------------------------------------------------------------------- [SIZE=2]Grote aktie van Peta.org tegen het grof dierenmishandeling.[/SIZE] [SIZE=2]> Te geschift voor woorden.[/SIZE] [SIZE=2]> Voor iedereen die tegen dierenmishandeling is. Dit is echt!!![/SIZE] [SIZE=2]> Bekijk de video op onderstaande link, maar pas op als je slecht tegen [/SIZE][SIZE=2]> dierenmishandeling kunt. Zet je naam onder aan de lijst en stuur dit [/SIZE][SIZE=2]> anderen door de inhoud te kopiëren in je volgende e-mail!!![/SIZE][SIZE=2]> Als 500 namen bereikt zijn sturen naar de Peta Organisatie![/SIZE][SIZE=2]> Alstublieft help ook mee! Nummer 500 op de lijst, stuurt u alstublieft [/SIZE][SIZE=2]deze[/SIZE][SIZE=2] > e-mail door naar naar [email protected] <mailto [email protected]>[/SIZE] [SIZE=2]> Opgepast: Als je deze e-mail vaker krijgt slechts eenmaal je naam [/SIZE][SIZE=2]> vermelden. (wordt gecontroleerd)[/SIZE][SIZE=2]> [/SIZE][SIZE=2] > Video/Video/Video[/SIZE][SIZE=2] > http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf[/SIZE] |
Ik kan absoluut niet tegen dierenmishandeling. Ik ga niet kijken, want ik heb mijn nachtrust nodig.
:( DIERENMISHANDELAARS vind ik BIJNA EVEN ERG ALS PEDOFIELEN :evil: Moeten dringend een verplichte psychiatrische behandeling. |
Godver man, dat is om te KOTSEN!
:evil: Ik ben nogal geneigd om de doodstraf te eisen voor die 'kwekers'. Gevoelige mensen : open dit liever niet. Stuur het wel door naar kennisen die bont dragen. Bij voorkeur ZONDER waarschuwing. |
Zonder de kloot te willen uithangen, als jullie dat echt menen, zouden jullie beter stoppen met vlees eten, want als jullie dachten dat jullie worsten voor ze geslacht worden, eerst een maandje vakantie krijgen, dan ben je verkeerd.
Ben je al vegetariër, negeer dan deze opmerking. Toch blij dat we het eens zijn dat die mishandelaars ook eens mishandeld mogen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop toch echt dat ze voor mijn worsten geen varken levend en bij bewustzijn villen. Al zal ik toegeven dat er minder koosjere slachthuizen zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben voor betere wetten op dierenmishandeling, meer middelen om de naleving ervan te controleren, en onderzoek naar de oorzaken van dit geweld, ten einde het (maximaal) te kunnen voorkomen.
Ik ben benieuwd wat onze libertariërs ervan vinden. Laat mij raden: als je een dier koopt is het je eigendom, en mag jer mee doen wat je wil. De overheid mag daarin niet tussenkomen. Dus: meppen maar. Is dit een goede gok? |
Dierenmishandeling vind ik ook gruwelijk en moet veel zwaarder bestraft worden.
En dat ritueel slachten is ook maar middeleeuws.. Ik ga er niet naar kijken. Een dier is 'n beetje zoals 'n kind, onschuldig.. Mensen die dieren geweld aan kunnen doen zijn hiertoe ook veel gemakkelijker in staat bij mensen. |
Ik heb de video bekeken...
waarschuwing : dit is NIET voor gevoelig mensen.... ik was bijna aan het huilen als ik zag hoe dat dier nog verder leefde tewijl het gestroopt was... AFSCHUWELIJK.... Mijn vurigste wens tegenover de "mensen" die dit dieren aandoen is dat ze morgen op dezelfde manier behandeld mogen worden.... |
bah
|
Zijn jullie ook allemaal even consequent als het op ritueel slachten aankomt?
|
Citaat:
stel dat je voor je volgend leven ( in de veronderstelling dat dat er is ) kan kiezen wat kies je dan te zijn ? een schaap dat door moslims ritueel geslacht wordt ? of het dier uit deze film ? geen tussenweg, het een of het ander - wat kies je ? |
Ik kan hier geen keuze maken, dat geef ik toe. Het is beide verwerpelijk. Ik wil gewoon dat de lijn wordt doorgetrokken!
|
Citaat:
Maar het is o zo lekker meneer. Ik ben iets te opportunistisch om dierenmishandeling voor mijn voeding (vlees op het bord dus) te laten. |
Laten we niet overdrijven! Waarschijnlijk gaat het hier om een Oost- of Zuid-Europees land waar men nog een beetje achterloopt op menselijke omgang met dieren. De bontkwekers in eigen land doen het echt wel op diervriendelijke manier zonder lijden. En er is toch niets die de warmte van een echte bontmantel kan vervangen. net zoals lederen schoenen beter zitten dan plastieken sandalen.
|
Citaat:
Bont en schoenen zijn niet hetzelfde: bij een worden de dieren enkel voor de pels gekweekt, bij het ander wordt "slachtafval" gerecupereerd. Bontbitch vind ik anders wel een knap woord. Wie wil weten hoe liberatriërs staan tegenover dierenmishandeling , kan het hier lezen: ze weten het niet omdat dieren "levend eigendom" zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofschoon kultureel fenomeen zijn dit walgelijke praktijken net zoals de overheden die dit gedogen of toestaan Maar zoals Jan Hyoens terecht zegt is dit geen Westers probleem. Elke westerling zal dit afkeuren. Ik wil mijn hoop uitdrukken dat onze overheden die landen onder druk zullen zetten maar dat is ijdel Ook in ons land is nog heel wat arbeid nodig op het vlak van dierenwelzijn ook al is het leed van een andere orde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be