Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   tongeren en pedofielen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52352)

ivano 29 juni 2006 22:54

tongeren en pedofielen

in tongeren krijgt een pedofiel die een 13 jarige mishandeld slechts voorwaardelijk nen ouwe slimme man die de rijke kerk iets afneemt moet effectief in de bak.
ik hoop dat die rechter zijn kleinkinderen niets overkomt
ofwel is hij ook zo
rechter gij zijt ne slechte mens.
ik heb een kind van 5 verloren met een hersentumor. als een van mijn
kinderen iets zou aangedaan zijn door uw client dan zou u en uw client het niet kunnen navertellen.
rechter hebt u geen geweten denk eens aan de kinderen van uw familie en uiw vrienden als ge die hebt

Bierke 30 juni 2006 00:56

zielig idd
Citaat:

29-06-2006

Belga;

Tennisleraar krijgt 18 maanden voorwaardelijk voor seksueel misbruik

(BELGA) = De correctionele rechtbank van Tongeren heeft donderdag een 34-jarige ex-tennisleraar uit Opglabbeek veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van achttien maanden en een boete van 2.479 euro. Hij werd schuldig bevonden aan de aanranding van de eerbaarheid en de verkrachting van één van zijn leerlingen op het moment dat het meisje amper dertien was. De feiten speelden zich af in As in de periode 1999 tot 2003. De rechter sprak de man wel vrij van aanranding van de eerbaarheid en van verkrachting vanaf het moment dat het meisje zestien jaar was. De rechtbank oordeelde dat het meisje vanaf die leeftijd een geldige toestemming voor seksuele betrekkingen kon geven. De rechter oordeelde daarnaast dat het evenmin vaststond dat de leraar geweld of dwang gebruikte om seks met het meisje te hebben.

De rechter verleende de man een volledig uitstel van straf gedurende een proefperiode van vijf jaar, op voorwaarde dat hij geen onderwijs meer geeft aan kinderen en zich laat begeleiden voor zijn seksueel afwijkend gedrag. De rechter ontzette de man voor een periode van tien jaar uit zijn rechten.

De ex-tennisleraar had een blanco strafregister en stichtte inmiddels een nieuw gezin. Ook het feit dat hij de eerste tekenen van schuldinzicht vertoont, waren volgens de rechter redenen om hem slechts een voorwaardelijke gevangenisstraf op te leggen.

Aan de ouders van het slachtoffer moet de man een schadevergoeding van 2.500 euro betalen en aan het meisje een provisionele schadevergoeding van 7.500 euro. De rechter stelde ook nog een deskundige aan om na te gaan welke precieze invloed de feiten op het meisje hebben gehad.

© Belga NV

Nynorsk 30 juni 2006 01:05

wie heeft de klacht hierbij ingediend?

zorlac 30 juni 2006 03:33

Ziekelijk is het:?

Men zou de wetten moeten aanpassen zodat pedofielen al na hun 1ste vergrijp levenslang opgesloten worden.
Ten eerste omdat dit als afschrikmiddel kan werken,.... ten tweede zorgt dit ervoor dat herhaling door deze smeerlap(ea.) onmogelijk is.

En dan moeten onze heren/dames politici ook geen minuutje stilte houden voor Stacy&Nathalie.
Rotte hypocrieten dat ze zijn:evil: .

Bijter 30 juni 2006 06:27

Als 'k dit bericht zo objectief lees, had het meisje zelf hier blijkbaar niet zoveel problemen mee. Het gaat hier om verkrachting in de zin van de wet. Zoiets als die Amerikaanse lerares die het met één van haar leerlingen deed.

Of ben ik mis ?

ancapa 30 juni 2006 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bijter (Bericht 1784820)
Als 'k dit bericht zo objectief lees, had het meisje zelf hier blijkbaar niet zoveel problemen mee. Het gaat hier om verkrachting in de zin van de wet. Zoiets als die Amerikaanse lerares die het met één van haar leerlingen deed.

Of ben ik mis ?

je zou wel gelijk kunnen hebben.

tennisleraars en leerlingen zijn wel gescheiden door het net, maar sommige meisjes worden verliefd op hun leraar en omgekeerd. Het was misschien wederzijds, dan is het technisch, het duurde vier jaar van 1999 en was ze toen 13 jaar oud ? Vermoedelijk is ze dus nu 20 jaar en misschien kunnen ze nu trouwen

Bhairav 30 juni 2006 06:33

Neen, ge zijt denk ik juist.
Het is ongeveer hetzelfde als hoe men vroeger omging met homoseksualiteit.

gsus 30 juni 2006 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1784791)

Men zou de wetten moeten aanpassen zodat pedofielen al na hun 1ste vergrijp levenslang opgesloten worden.
Ten eerste omdat dit als afschrikmiddel kan werken,.... ten tweede zorgt dit ervoor dat herhaling door deze smeerlap(ea.) onmogelijk is.

En dan moeten onze heren/dames politici ook geen minuutje stilte houden voor Stacy&Nathalie.

Afschrikeffect, hetzelfde die zijn doel al zoveel heeft bewezen?
Kijk naar de V.S.: de doodstraf en zijn über-afschrikeffect, zotjes!

Lof der Zotheid 30 juni 2006 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1784791)

En vooral rode hypocrieten...

Zijne Heerlijkheid 30 juni 2006 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1784724)
wie heeft de klacht hierbij ingediend?

Dat vraag ik me ook af.

zorlac 30 juni 2006 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gsus (Bericht 1784837)
Afschrikeffect, hetzelfde die zijn doel al zoveel heeft bewezen?
Kijk naar de V.S.: de doodstraf en zijn über-afschrikeffect, zotjes!

't Is niet omdat de VS geen voorbeeld is, dat het afschrikeffect an sich niet zou werken.

Trouwens, van afschrikmiddelen ih verkeer heeft men de mond vol, doch voor criminelen is dit uit den boze:roll:

En dan blijft er nog steeds mijn tweede punt: nml. dat de kans op recidive...NUL is;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be