Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Prins Laurent verkoop eigen kindjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52372)

Tegendradigaard 30 juni 2006 10:48

Prins Laurent verkoop eigen kindjes

IK vind het een schande dat de koninklijke familie geld slaat uit zijn kinderen.

IK dacht trouwens dat het verboden was om foto's te publiceren waarop minderjarigen duidelijk herkenbaar zijn.

Binnenkort komen ze weer janken zekers als er een of ander blaadje uitpakt met een onwettig kind links of rechts en dan is het van privacy en andere lulkoek... en ondertussen verkoopt de Laurent foto's van zijn kinderen voor 15.000 euro.....

Das op het randje van het pedofiele af as ge het mij vraagt....

Zwarte Spion 30 juni 2006 10:54

Gaat deze topic ook sluiten?

Tegendradigaard 30 juni 2006 10:55

't is nochtans MIJN PERSOONLIJKE MENING...

boerenverstand 30 juni 2006 10:55

Blijkbaar is de royale (what's in a name) dotatie , die u en ik ophoesten , onvoldoende om van te leven.

Arnold 30 juni 2006 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1785149)
Gaat deze topic ook sluiten?

Neen. Deze topic begint met een duidelijke mening over een actueel feit. Ik hoop dat dat duidelijk is.

mvg,
Arnold.

Bitweiser 30 juni 2006 10:56

Prins woef goes Dag Allemaal

Lof der Zotheid 30 juni 2006 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1785136)
IK vind het een schande dat de koninklijke familie geld slaat uit zijn kinderen.

IK dacht trouwens dat het verboden was om foto's te publiceren waarop minderjarigen duidelijk herkenbaar zijn.

Binnenkort komen ze weer janken zekers als er een of ander blaadje uitpakt met een onwettig kind links of rechts en dan is het van privacy en andere lulkoek... en ondertussen verkoopt de Laurent foto's van zijn kinderen voor 15.000 euro.....

Het arme dutske moet toch ook leven! Hij heeft ocharme maar een dotatie van 295.000 euro per jaar gekregen, gul toegekend van het paarse regime!

Freddie 30 juni 2006 11:13

't Vlaams Belang heeft misschien interesse in die foto's!

Herr Flick 30 juni 2006 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1785136)

Ja hij zal geld van doen hebben voor nen nieuwe moto zeker, sinds hij met de vorige op zijn smoel gevallen is.

Herr Flick 30 juni 2006 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1785166)
Het arme dutske moet toch ook leven! Hij heeft ocharme maar een dotatie van 295.000 euro per jaar gekregen, gul toegekend van het paarse regime!

Waar moet ik soliciteren voor die job, het lijkt mij nie zo moeilijk en blijkbaar verdient m toch meer als ikik, ... ;-)

Herr Flick 30 juni 2006 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 1785199)
't Vlaams Belang heeft misschien interesse in die foto's!

Hihi stel u voor dat ze die kopen en er affiches van maken, strikt genomen kan m dan aaleerst niks doen !

kopen die handel zou ik zo zeggen, 15000 euro da valt eigenlijk nog goe mee...

Da zou pas een grap zijn...

xylitar 30 juni 2006 11:25

Aan een kant vind ik dit niet kunnen, maar aan de andere kant, als beroemde mensen het mogen, waarom hij niet...

hmmm...

Knorretje 30 juni 2006 11:29

Laurent gunt Walen fotoprimeur van tweeling

Prins Laurent heeft eindelijk zijn tweeling publiek getoond, maar enkel Place Royale, het royalty-programma van het Waalse RTL mocht de beelden verspreiden. VTM reageert verontwaardigd: ,,De koninklijke familie wordt geacht die van alle Belgen te zijn, en niet enkel van één televisieprogramma. Wij betreuren de beslissing van de prins'', zegt woordvoerder Mark Van Lombeek.

Sinds de premature geboorte van Nicolas en Aymeric op 13 december had de prins de kinderen angstvallig weggehouden van elke camera, in tegenstelling met de gewoonte. Dit leidde tot allerlei geruchten, bijvoorbeeld dat één of beide kinderen misvormd waren, of er niet mooi genoeg uitzagen. Prins Laurent heeft al vaker kritiek geuit op VTM, dat de koninklijke familie veel minder slaafs volgt dan RTL. Zeker Place Royale van Anne Quevrin is vaak op of over de rand van het kruiperige. Quevrin schreef eerder ook een boek over de prins, en behoort tot zijn persoonlijke vriendenkring. (BM)

Het is heuglijk nieuws dat enkel RTL het uitzendrecht kreeg van de baby van Laurent. Meteen is het duidelijk dat voor "het hof" België niet meer bestaat. Geen "omfloerst" separatisme maar "reëel" separatisme door "het hof" zelf geregisseerd. Toen DS enkele weken voordien een interview met Philippe afnam moest alles nog volgens het unitaire boekje. Vandaag hoeft dat dus niet meer. Voor "het hof" bestaat Vlaanderen immers niet (meer). Alléén maar reden om verheugd te zijn. Zelfs tot in het hof is men van "separatisme" doordrongen. En overigens is wat daar rondloopt toch maar "quantité négligeable". Alléén moet Vlaanderen nu nog de "geldkraan" naar het hof dichtdraaien en daarmee is de kous dan ook helemaal af.

circe 30 juni 2006 11:38

Waarom moeten we in feite voor Laurent en Astrid nog betalen? In Nederland is het enkel de kroonprins + gade die betaald worden. Maar die DOEN dus iets.

Astridje die af en toe haar uniform voor het Rode Kruis moet aantrekken wordt daarvoor toch APART betaald? Ik zie echt niet in waarom we verder nog moeten bijbetalen.

Herr Flick 30 juni 2006 11:40

Het wordt gewoon tijd dat heel dat circus wordt opgedoekt.

CutTheCrap 30 juni 2006 11:56

In de andere topic staan Prins Lorre and Brad Pitt in eenzelfde zin, van wilde associaties gesproken, dat kan tellen.
Wat de Lorre doet met die foto's kan me geen reet schelen, ik wil ze zelfs niet zien. Nooit zien en ik wil er zeker niet meer voor betalen. Opzouten met die handel.

Bitweiser 30 juni 2006 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 1785251)
Het wordt gewoon tijd dat heel dat circus wordt opgedoekt.

Allez nu, ge gaan mijn regelmatig lachuurtje met Prins Woef en (ben) claire (ge)coeme toch niet opdoeken zeker? Wie moet ik dan uitlachen....

CutTheCrap 30 juni 2006 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser (Bericht 1785289)
Allez nu, ge gaan mijn regelmatig lachuurtje met Prins Woef en (ben) claire (ge)coeme toch niet opdoeken zeker? Wie moet ik dan uitlachen....

Keus genoeg, Flup & Mattil, bibber bert, tut Pola, en die ouwe knar met da zot kapsel.
En wacht tot de keuters van flup & mattil wat ouder zijn, we zullen niet meer bijkomen vrees ik.

Herr Flick 30 juni 2006 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser (Bericht 1785289)

Ze zijn nog grappiger als ze aan den dop staan, ...

;-)

jOOSt 30 juni 2006 12:10

Onze prins is een toffe gast en ik ben er dan ook zeker van dat hij de hele som aan een liefdadigheidsinstelling gaat overmaken. Ik heb gelezen dat Pitt en Jolie dat ook gedaan hebben.

http://www.thesuperficial.com/2006/0...a_jolie_s.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be