![]() |
Zou u zoiets, ook in België willen zien gebeuren?
Zou u zoiets, ook in België willen zien gebeuren?
Gezien de vreemdelingenhaat op het forum (ik ben hier nog maar net:? ), was ik verplicht om de eerste keuze ook op te schrijven. Citaat:
|
correctie:
a) Alleen als de dader(s) moslim en het slachtoffer niet-moslim is/zijn b) Voor de doodstraf, ongeacht de godsdienst, het ras, .. van het slachtoffer/dader c) Ttegen de doodstaf, maar de pedofielen en verkrachters (ongeacht ras,godsdienst) mogen per uitzondering, wél opgehangen worden d) Absoluut tegen de doodstraf |
Een elektrische stoel/gaskamer of combinatie mag ook van mij. ;-)
De spuit is me wat te soft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoewel verkrachting een gruwelijk misdrijf is, meen ik niet dat de doodstraf hiervoor gepast is. Zou misschien anders liggen indien het slachtoffer niet alleen verkracht maar ook vermoord wordt.
Uiteraard dienen afkomst of religie van dader of slachtoffer geen enkele rol te spelen. |
Citaat:
|
klopt
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat de doodstraf alleen in heel uitzonderlijke gevallen mag toegestaan worden (vb. in het geval van de nazi-kopstukken en nu Sadam), maar dat hij zo humaan mogelijk moet worden gegeven. Dat wil zeggen: die methode die het snelste gaat: de guillotine, een nekschot en de galg (tenminste als die hoog genoeg hangt en dus in staat is de nek van de veroordeelde onmiddelijk te breken). |
Iemand die gevangen genomen is doden, is laf.
|
Een bijhorende site met wat achtergrondinfo is ook altijd meegenomen:
http://www.tdcj.state.tx.us/stat/deathrow.htm |
Citaat:
Voor gevaarlijke psychopaten en pedofielen: de doodstraf. |
het is gewoon niet meer normaal hoeveel domme, racistische, over het paard getilde, ... nozems die zich hier de laatste tijd op dit forum hebben gesmeten ... indien de trend wordt bevestigd kom ik hier niet meer langs.
poor poor poor very poor |
Ophangen en liefst nog in het openbaar. Dit met volgende denkpiste in het achterhoofd:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou meer smilies gebruiken (die zeggen soms, voor goede verstaanders, veel meer)... :wink: |
Citaat:
Steeds maar hetzelfde te herhalen (met of zonder lachende gele bolletjes) is, in tegenstelling tot sommigen onder ons, niet bepaald mijn ding... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:usa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be