![]() |
mailbox
En dit kreeg ik vandaag in men mailbox :snipersm:
Citaat:
|
Citaat:
|
je verwijt over waar de politie mee bezig is en waarmee niet is terecht maar voor het hongerloon dat ze nu krijgen kan je niet verwachten dat ze hun nek gan riskeren. Ik pleit dus voor een betere verloning van de politieagenten. Alleen dan kunnen we een betere kwaliteit van hun werk verwachten.
|
["Men andere woorden ik ben het beu, kotsbeu!!
En nee, ik ben geen Vlaams Belang stemmer. Maar de argumenten die ik heb om niet op het Vlaams Belang te stemmen worden stilaan kleiner en zwakker."] :lol: We zullen het maar geloven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die man is gestorven aan een hersenbloeding en is dus om te beginnen alvast niet dood geslagen.
Verder weten we ook nog niet precies wat er zich afgespeeld heeft op de bus. Die brave man zou één van die jongens de keel dicht geknepen hebben wat trouwens bevestigd wordt door minstens één getuige. Vergeet ook niet dat die jongeren uit een wijk komen waar het hopeloos is om te leven. Als je een mens als een hond behandelt moet je niet verbaasd zijn als hij bijt. |
Wat zijn allochtoonse jongeren?:-)
Van allochtone jongeren heb ik al gehoord, maar allochtoonse. |
Het feit dat het politieapparaat de daders binnen de vier dagen heeft gevat, zullen we maar gemakshalve vergeten, zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik hoor weinig allochtonen klagen, enkel de Marrokaanse die klagen, wordt het geen tijd voor hen om eens in eigen boezem te kijken in plaats van een ander de schuld te geven. |
Citaat:
Met je onbegrip maak je niet alleen die marokkanen kwaad maar elke kansarme. |
Citaat:
|
Citaat:
bezwaar bezwaard, begrip verlicht het gemoed. Zonder begrip kan het nooit opgelost worden. Het Vb teert op het bezwaar, op het schuldoordelend denken. Dat bestrijden we door het probleemoplossend denken daartegenover te zetten. Het Vb wil electorale winst slaan uit deze zaak, wij doen niet eens mee aan de verkiezingen maar willen problemen opgelost zien. Als deze problemen opgelost zouden worden dan zal dit in het nadeel zijn van het VB. Daarom willen ze de problemen ook niet oplossen natuurlijk. Met wraak zijn we niks. Wat er moet gebeuren is enkel problemen oplossen. Dergelijke feiten in de toekomst kunnen voorkomen dus. Om dit te kunnen is begrip een noodzakelijk ingredient. ik heb er van mijn kant begrip voor dat de marokkaanse jongeren die een rol speelden in het tragisch overlijden van guido gestraft moeten worden. Maar ik verwacht van een gerecht dat er verder gekeken wordt. Niet perse om vrij te pleiten maar wel om herhaling van dergelijke feiten in de toekomst te voorkomen. |
Citaat:
Welke kansen zou U niet gehad hebben (en waaraan Uzelf geen enkele fout hebt)? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@King
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be