Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   update: wie wordt wereldkampioen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52874)

Proletariër 2 juli 2006 08:19

update: wie wordt wereldkampioen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1792862)
Van de vier halvefinalisten staat er maar één land vermeld in het poll-lijstje: Italië. :?

De rest hoort bij 'andere'. :-)

Nick_ 2 juli 2006 08:20

Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland

Ik ga voor Duitsland nu.

Proletariër 2 juli 2006 08:22

Er staat een poll bij nu.
Ik supporter voor Portugal, maar denk ook dat Duitsland het zal halen.

Firestone 2 juli 2006 09:06

Ik supporter voor Italië (al mijn vierde keuze 8O , na de uitschakeling van Nederland, Oekraïne, Brazilië :cry: :cry: :cry:), maar vermoed dat Duitsland het zal halen.

Heb toch maar op Italië gestemd.

Tavek 2 juli 2006 09:12

Duitsland. Home-ground advantage....

FISHERMAN 2 juli 2006 09:13

Aangezien de meeste voetballiefhebbers nie willen dat het Duitsland wordt en ik een echte voetbalhater ben, hoop ik dat de Moffen winnen.

Maar na een week is iedereen dat toch vergeten.

Nick_ 2 juli 2006 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1792913)
Ik supporter voor Italië (al mijn vierde keuze, na de uitschakeling van Nederland, Oekraïne, Brazilië)

Ik zit sinds gisteren aan mijn derde keuze. Na Brazilië en Engeland, word ik nu gedwongen voor Duitsland te supporteren. Want dat is toch wel de enige ploeg die zo nu en dan de pannen van het dak speelt, vind ik.

BigF 2 juli 2006 09:29

De Fransen gaan het halen. Zidane gaat de finale van zijn leven spelen, Henry gaat voor het eerst juichen na een doelpunt en ze winnen met 3-1.

Alleen al maar omdat ik kort na de finale naar Frankrijk op verlof vertrek en de sfeer is bij een kersverse wereldkampioen altijd een stukje beter!

Allez les blues!! :cheer:

Pietje 2 juli 2006 09:38

Mijn favoriet was oorspronkelijk Brazilië, maar die hebben mij diep ontgoocheld. Wat een "lamzakken" :evil: .

Zoals "Zidane & C°" momenteel spelen, is Frankrijk imo de te kloppen ploeg geworden.Italië heeft mij niet echt overtuigd. Rest nog Portugal, natuurlijk. Maar Duitsers (die blijven lopen tot ze erbij doodvallen) , met thuisvoordeel mag je natuurlijk nooit afschrijven.

Toch hoop ik op "Les Bleus" :cheer: :cheer: . Zou een mooi carrière-einde zijn voor Zidane, die momenteel al de "jongeren" van hun sokken speelt.

BigF 2 juli 2006 09:43

Zidane schitterde gisteren vooral onopvallend, niet te veel 'getover' maar nauwelijks van de bal te zetten en altijd goeie passen.
Enkel op het eind van de match kwam er al eens eentje niet aan, maar hij wordt ook al 86 eh?

Tot nu toe is Zidane de speler die ik het liefst heb zien spelen op dit WK. De andere sterren laten het en masse afweten.

En hij verdient het; gewoonweg schitterende voetballer!!

Jozef Ostyn 2 juli 2006 09:47

Ik ken niet veel van voetbal. Maar vermits een (gefrustreerde) Brit ooit schreef: "Football is a game in which two teams of 11 men run around a field for 90 minutes trying to get the ball, and in the end the Germans win", ga ik ervan uit dat de Duitsers winnen.

Ambiorix 2 juli 2006 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1792968)
Mijn favoriet was oorspronkelijk Brazilië, maar die hebben mij diep ontgoocheld. Wat een "lamzakken" :evil: .

idd!

Ik denk trouwes dat de Fransen het gaan halen op't einde.

Flippend Rund 2 juli 2006 10:31

frankrijk zal beter zijn, maar duitsland zal winnen

Armadel 2 juli 2006 11:29

Duitsland zal winnen. Maar alleen maar omdat Nederland er uit gespeeld is. ;-)

stella-artois 2 juli 2006 11:49

Frankrijk haalt het, met de afscheidnemende Zidane in een glansrol.

stonaar 2 juli 2006 13:12

Azzurro !

stonaar 2 juli 2006 13:23

Voor het wk

1 Argentinië
2 Nederland
3 Duitsland
4 Italië

Tijdens het wk (groepswedstrijden,tweede ronde en kwartfinale)

1 Argentinië
2 Duitsland
3 Italië
4 Ghana

Nu :)

Italia !!

Jaani_Dushman 2 juli 2006 13:57

Al sinds het begin alles op Duitsland gezet, en ze hebben me nog niet in de steek gelaten.

Maar het WK is voor mij al geslaagd: Brazilië is eruit gekegeld!! :cheer:

stonaar 2 juli 2006 14:44

azzurro of azzuri, wa ist na verschil :)

van Maerlant 2 juli 2006 20:05

Ik ga al sinds het begin voor Duitsland.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be