![]() |
update: wie wordt wereldkampioen?
Citaat:
|
Italië
Portugal Frankrijk Duitsland Ik ga voor Duitsland nu. |
Er staat een poll bij nu.
Ik supporter voor Portugal, maar denk ook dat Duitsland het zal halen. |
Ik supporter voor Italië (al mijn vierde keuze 8O , na de uitschakeling van Nederland, Oekraïne, Brazilië :cry: :cry: :cry:), maar vermoed dat Duitsland het zal halen.
Heb toch maar op Italië gestemd. |
Duitsland. Home-ground advantage....
|
Aangezien de meeste voetballiefhebbers nie willen dat het Duitsland wordt en ik een echte voetbalhater ben, hoop ik dat de Moffen winnen.
Maar na een week is iedereen dat toch vergeten. |
Citaat:
|
De Fransen gaan het halen. Zidane gaat de finale van zijn leven spelen, Henry gaat voor het eerst juichen na een doelpunt en ze winnen met 3-1.
Alleen al maar omdat ik kort na de finale naar Frankrijk op verlof vertrek en de sfeer is bij een kersverse wereldkampioen altijd een stukje beter! Allez les blues!! :cheer: |
Mijn favoriet was oorspronkelijk Brazilië, maar die hebben mij diep ontgoocheld. Wat een "lamzakken" :evil: .
Zoals "Zidane & C°" momenteel spelen, is Frankrijk imo de te kloppen ploeg geworden.Italië heeft mij niet echt overtuigd. Rest nog Portugal, natuurlijk. Maar Duitsers (die blijven lopen tot ze erbij doodvallen) , met thuisvoordeel mag je natuurlijk nooit afschrijven. Toch hoop ik op "Les Bleus" :cheer: :cheer: . Zou een mooi carrière-einde zijn voor Zidane, die momenteel al de "jongeren" van hun sokken speelt. |
Zidane schitterde gisteren vooral onopvallend, niet te veel 'getover' maar nauwelijks van de bal te zetten en altijd goeie passen.
Enkel op het eind van de match kwam er al eens eentje niet aan, maar hij wordt ook al 86 eh? Tot nu toe is Zidane de speler die ik het liefst heb zien spelen op dit WK. De andere sterren laten het en masse afweten. En hij verdient het; gewoonweg schitterende voetballer!! |
Ik ken niet veel van voetbal. Maar vermits een (gefrustreerde) Brit ooit schreef: "Football is a game in which two teams of 11 men run around a field for 90 minutes trying to get the ball, and in the end the Germans win", ga ik ervan uit dat de Duitsers winnen.
|
Citaat:
Ik denk trouwes dat de Fransen het gaan halen op't einde. |
frankrijk zal beter zijn, maar duitsland zal winnen
|
Duitsland zal winnen. Maar alleen maar omdat Nederland er uit gespeeld is. ;-)
|
Frankrijk haalt het, met de afscheidnemende Zidane in een glansrol.
|
Azzurro !
|
Voor het wk
1 Argentinië 2 Nederland 3 Duitsland 4 Italië Tijdens het wk (groepswedstrijden,tweede ronde en kwartfinale) 1 Argentinië 2 Duitsland 3 Italië 4 Ghana Nu :) Italia !! |
Al sinds het begin alles op Duitsland gezet, en ze hebben me nog niet in de steek gelaten.
Maar het WK is voor mij al geslaagd: Brazilië is eruit gekegeld!! :cheer: |
azzurro of azzuri, wa ist na verschil :)
|
Ik ga al sinds het begin voor Duitsland.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be