![]() |
Voorzitter ACV Deurne op lijst VB-VLOTT
Voorzitter ACV Deurne op lijst VB-VLOTT 30/06/06 Deurne
René Frederickx, de voorzitter van ACV-Deurne maakte vandaag bekend dat hij zal fungeren op de districtsraadslijst van het kartel Vlaams Belang-Vlott in Deurne. Hij bekleedt de 11de plaats op de lijst. Het ACV-Deurne telt momenteel 9400 leden en is daarmee de grootste vereniging van Deurne. René Frederickx zei de hypocrisie van de ACV-top, die een heksenjacht voert naar éénieder die er nog maar van verdacht wordt contacten te hebben met het Vlaams Belang, beu te zijn. Een belangrijk deel van de leden van het ACV stemt al jaren voor het Vlaams Belang. René Frederickx zegt te verwachten dat hij zal ontslagen worden. Hij wil zich de komende zes jaar hoe dan ook volop blijven inzetten voor Deurne, maar dan als districtsraadslid. Die kerel zal nu wel al ex- voorzitter zijn?:lol: ik denk zelfs dat die christelijke organistaties zouden evrschieten hoeveel van hun leden in het anwterpse VB stemmen. Was die ook niet n-va voorzitter in deurne? |
De naam zegt mij niks, maar ja ik ben dan ook niet van het Antwerpse.
|
Bij het ACV wordt je enkel voorzitter met een christelijke partijkaart, dus reken maar dat hij nu in de shit zit..., maar dat is nu eens niet mijn probleem.
De verzuiling kan voor mij de pot op. |
Hopelijk wordt hij snel uit het ACV gezet.
Nu ja, strijdbare, onafhankelijke vakbonden kent men toch niet meer in België, maar dit is toch onaanvaardbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stellen dat je de meeste arbeiders in uw rangen hebt, wil nog niet zeggen dat je de waarheid verkondigd. Niet afkomen met peilingen en zo daar verliest het VB ook zijn stemmen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat zal Vlaanderen der zeker veiliger op maken. U beweerd dat het zo is, ik stel enkel dat u dit niet kunt hard maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik U by the way eens iets vragen? Waar hebt gij uw diploma gehaald? En doen ze dat daar meer, diplomas weggeven? |
Citaat:
Als je je vakbondswerk naar behoren doet, namelijk de werknemers steunen, dan kan je toch perfect voor eender welke partij militeren? PS: @Hans, ik vermoed dat dit te moeilijk is voor U, dus begin al niet op voorhand te melken... Lees het eerst nog eens twintig keer na... |
Citaat:
Ja dat zal Vlaanderen der zeker veiliger op maken. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:-D
Wij waren zo blij. Dat ik het al drie weken wist :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be