![]() |
Twee verdachten opgepakt na bedreigingen op lijnbus in Brussel
Twee verdachten opgepakt na bedreigingen op lijnbus in BrusselOp een lijnbus in Ganshoren zijn zaterdag verschillende mensen bedreigd met een vuurwapen.
Er werden twee 19-jarigen opgepakt. Ze zijn ter beschikking gesteld van het Brussels parket. Een politiepatrouille deed de bus stoppen. In een zak van een van de verdachten werden een nepwapen met geluidsdemper en namaakjuwelen gevonden. Bij een huiszoeking vond de politie gestolen voorwerpen terug. bron GVA en dan verschiet men dat men zich onveilig gaat voelen... toen ik nog in brussel noord de bus moest nemen namen veel jonge allochtonen zonder te betalen de bus en ook zonder enig vervoerbewijs! Ik voelde me zelfs veiliger in de parijse metro want veel politie dan in brussel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval zou ik pleiten voor een vervangende gevangenis- of alternatieve straf (bussen kuisen bijvoorbeeld). Maar bovenal: geen millimeter ruimte voor foefelaars meer laten: three strikes and your out. Wie voor de derde betrapt wordt op zwartrijden of op keet schoppen, kan best voor lange tijd van het openbaar verbannen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou wel bereid zijn om fultime bussen en trams te gaan kuisen maar dan wel tegen minimaal 1200 euro netto he |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be