![]() |
And the show goes on...
Net gelezen:
Citaat:
|
voor bart den bever is een multiculturele samenleving noodzakelijk...
|
wedden dat velen hierover gaan struikelen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, die racistische vader zal wel de aanstoker zijn omdat hij, uiteraard uit racistische overwegingen, weigerde om zijn dochter met een agressieve Marrokaan te laten omgaan en haar het geweldige genoegen te hebben willen ontzeggen hebben van eens gezellig van zeer nabij kennis te maken met zijn vriendjes. Je weet wel, zulke ontmoeting waarbij het meisje "Nee!" blijft roepen terwijl de anderen haar doortastend en diepgaand onder handen nemen...
Die racistische vaders toch, hé! |
Citaat:
Ik vraag me enkel af welke kant die dochter nu gaat kiezen. |
Ik vraag me eerder af wanneer onze overheden iets gaan doen tegen de systematiek van het allochtone geweld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer veelzeggend: er is NIEMAND opgepakt.
|
Citaat:
Doede gij da thuis ook ? met je kinderen, twaalf jaar , ne keer problemen met vechten op school en gaat ge dieje dan ook buiten smijten ??? |
Citaat:
En het maakt niets uit wanneer het gaat om bvb. de kostwinner van het gezin of een jonge kerel van 17, zij moeten beseffen dat zij in deze maatschappij ook plichten hebben, en niet alleen rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
Importcriminelen kunnen we missen als kiespijn. |
Citaat:
Hoe is het nu mogelijk. Bent u zó geobsedeerd door Flaminganten dat u van elk bericht niet ter zake doende commentaar geeft! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be