![]() |
Leve de incompetentie.
Uit een artikel in De Morgen van 7.6.06 :
http://www.politiek.net/nieuws/166/276083 Citaat:
Indien mevr. Temsamani dit discriminerende voorstel niet objectief en redelijkerwijze kan rechtvaardigen dan kunnen we - via een verplichte opleiding - zien of zoveel domheid nog te remediëren valt. mvg Harald. |
ze wil ze dus herprogrammeren :)
|
Citaat:
waar gaan we heen.... waar gaan we heen..... |
WOW.... even mijn diploma's gaan verbranden om zo een dik betaalde overheidsjob te kunnen krijgen. Nien mineer iek spriek gien niederlands....krijg iek nu mien geld...
|
Misschien doelde ze daarmee op dingen als gemeentewerker?
|
...waarmee ze dan haar eigen incompetentie bewijst...
|
Citaat:
Wéét ze soms al dat ook dit niet zal lukken, en wil ze alvast al die ongediplomeerde straatlopers in andermans land doen behandelen op zijn 'eigen volk eerst'? |
Citaat:
Waarom zouden andere allochtonen dan wel een diploma moeten halen om het ver te schoppen? Overigens spreekt Temsamani niet over een diploma halen. Verplichte opleiding volstaat. mvg Harald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is allemaal een logisch gevolg van de politiek die al jaren gevoerd wordt.
Eerst de kaderfuncties vullen met incompetente mensen (politici) en dan stilletjesaan de basis opvullen met incompetente mensen. Nee nee, ik zie dit als een logisch gevolg voor de non-politiek en problemen-ga-ik-liever-uit-de-weg-houding van Politiek-Correct Belziek. |
Ik vind dat al die aso's eerst maar eens aan gepakt moeten worden die lekker zitten te profiteren van de maatschappij. Geef ze een taalcursus en haal hun uitkering weg. Gezien allochtonen een veel kleinere groep vormen (verhouding ligt natuurlijk wel anders, dat ontken ik niet) moet je ze niet als het grote probleem beschouwen. Bovendien worden de allochtonen grotendeels beïnvloed door het asociale volk, omdat ze bij die mensen samen in de achterstandswijken wonen (vaak dan).
|
Citaat:
Goeie motivatie voor de jeugd, ... Dat mens is toch wel een serieus zwaar accident tegengekomen, want ik kan me niet voorstellen dat ge zo lomp kunt geboren worden ? |
Citaat:
ne gemeentewerker die geen deftig nederlands spreekt, niet kan meten, rekenen of schrijven, kunt ge ook geen botten mee aanvangen. |
Citaat:
Langs de ene kant klagen dat diezelfde mensen nooit werken enz... Maar langs de andere kant mag je hen ook geen werk aanbieden. Een beetje tegenstrijdig,toch? |
Jaja, ik weet wel waarom ik studeer.
... Om voor een vetbetaalde job bij een ngo te gaan, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk moogt ge hun werk aanbieden. Maar overheidsdiensten mogen bij hun aanwerving niet discrimineren, laat staan toelatingsvoorwaarden uitschrijven op de maat van een bepaalde persoon of groep. Hetgeen vooral tegenstrijdig is, dat hier een massa's laaggeschoolden rondlopen, en dat men uiteindelijk Polen moet gaan invoeren als er moet gewerkt worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be